Gå til innhold

kompressor.

Ranger emnet


Bauf2k

Anbefalte innlegg

men vis jeg monterer på min bil som ikke har katalysator,får jeg ikke godkjent den da? eller..?

 

Tror nok du skal få den godkjent, men da spørs det om bremsene dine holder for 240hk?? Er nok forskjellige regler som gjelder for norge og danmark tror jeg.. noen som har satt seg inn i reglene som er for trimming av bil i norge??

87 Volvo 240 GL B230K

 

240 = GO 40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det skal kunne gå og godkjenne det ja..

Husker ikke helt hvor mye bremsene på 325'en var godkjent til, men mener det var rundt 240 hester... Er jo folk som har godkjent bilene med langt over 300 hester, så det går vel bare på å bygge bilen så den tåler det og ikke være alt for uheldig med bilsakskyndige ;)

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår