ka2 Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Min! Forøvrig under ombygging nå til Vr6 :) bare dårlige mobil-bilder da.. nye motoren Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 får ikke inn bilder jeg? how? http://www.photbucket.com legg inn bilder der.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 styling :rs2 front 60mm senk motor mods : 68mm ladehjul chip 2,5" simons/supersprint eksos oil catch tank ISV reroute kindragon konfilter dobble luftfiltre på g-lader stereo : Sony cd spiller pyle dvd spiller pyle lcd skjerm pioneer 6x9 fronten (embelemfri grill og grillist fra dietrich er bestillt) : bak : fremdels litt som gjennstår, men ikke mye igjen (greddy type S dumpventil, rs utblås, batterideksel osv) : Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 der ja! Hvordan er det med to filtre på laderen? Merkbart? Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 der ja! Hvordan er det med to filtre på laderen? Merkbart? er vel mest lyd du får, men kjente litt bedre drag når jeg fikk på catchtank og ISV reroute. Men det ser hvertfall rått ut da, folk som ikke har peiling på motoren og ser det er 2 luftfiltere blir plutselig litt mer interessert :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SortA4 Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 catchtank, was ist das? aldri hørt om, har isv reroute på min å men.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VAG_aegd Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Min Corrado Ja hadde vært digg med et Corrado treff etterhvert. Et treff i Oslo/Vestfold's området tipper jeg hadde fått flest folk. (Forøvrig kommer ikke Corradoen min på veien før på sensommeren pga. oppgraderinger og militæret, men bedre sent en aldri :D) Mange fine Corradoer her forresten! :) Må få sitte på igjen Henrico :D:D Mvh even Siter :scared VAG :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raver^ Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Styling: GTS Frontleppe. H&R Gassdempere 40mm (justerbare bak). "Bad Look" lyktelist. Borbet A 7,5x16" fremme og 9x16" bak, med 215,40 dekk, med 5mm spacere bak. Dekòr: Startflagg på panser/skjerm, svart streamer i frontrute, og "Volkswagen G60" i bakruten. Interiør: D&W fullt justerbare "bøtteseter". Fire-punktseler. Luisi 13" ratt. Ladetrykksmåler montert under askebeger m/ varsellys. Stereo: Pioneer DEH-4300 CD-spiller. Pyle DVD-spiller PLDVD132. 2 stk. 7" Pyle DVD.skjermer (kun 1 montert foreløpig). Kicker 2-veis frontsett. Pioneer 3-veis 6x9 høyttalere. Rockford Fosgate 12" Punch HE2 "Silver Edition". RF 301s forsterker. Motor: Alu. 68mm ladehjul. FPR (3,5bar). SNS Stage 3 Chip. Enveis-ventil i ISV. K&N conefilter. Raceland dump-ventil. Har dessverre ikke fått tatt noen bilder fra motor-rom eller inni bilen dessverre, men kommer nok etterhvert :). (Bilen er ikke senket bak på disse bildene!) Siter BMW 325i Coupè -92 : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=108249 VW Corrado -89 : http://www.sstuning.no/aadals%20corrado.htm Opel Vectra -92 : http://home.online.no/~odskjegg/galleri/biler/Christian/chr.htm http://www.evjegatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 meget pen :) minner meg om min :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Har bare noen gamle bilder, sikker mange som har sett dem før, men men.. Det som er gjordt (Ikke alt som synes på bildene): Motor: 50 mm dumpventil 65 mm reimhjul RS-utblås SNS Stage 3 chip 2 x Green Filter på G-lader ISV re-routingkit 2 x filtere på ånding og ISV Høyglanspolert toppdekselet og dynamo + div eloksering Div samcoslanger Maxxima batteri NX vått lystgasskit med purgevalve Styling/utvendig: Gjensveiset dørhåndtak pass. side Debadged Fjernet vindusvisker bak RS-fanger foran RS/F1 bakfanger RS/F1 vinge Bakrutespoiler "RS4" (polske;)) sideskjørt Breddet ca 2 cm bak pga fanger Lufting i panseret (det som en gang var der;)) Rieger emblemfri grill med grillist Omplassert blinklys ned til RS-fangern, metallstag istedenfor Sotede ruter Lexus baklykter Chrome sideblinklys Heckblende i carbon Blått LED undercarkit Drivverk etc: FK/koni senkesett 60/40 Goodridge stålomspunnede bremseslanger f/b Black Diamond Crossdrilled f/b Mintex/Ferodo bremseklosser f/b Lakkerte calippere;) Supersport stabstag f/b/u Interiør: Momo ratt, girkule, håndbrekk, pedaler, matter, innstegslister Momo Streetracer 2 stoler Sparco 3" belter Carbon meterholder i a-stolpen Autogauge oljetrykk-, ladetrykk- og voltmeter Autogauge 5" turteller Lakkert mesteparten av deler i konsollen Brannslokkingapparat;) Anlegg Maxxima 900 gelebatteri 1 x Dynabel 9410 10" basselement 4 x Peerless 5" mellomtoner 2 x Focal diskanter 5" tv innebygd i midtkonsoll Kenwood spiller med 7" skjerm, touchscreen, DVD, Navi+++ Felger og dekk: 18" TSW Volcano Chrome 225/35-18 Aurora Dette er det jeg kommer på i farta, nye bilder kommer snart da bilen snart er ferdig igjen etter oppretting... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 den corradoen er sykt fiiin :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 her er min http://privat.bluezone.no/moro/corrado.htm Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Har bare noen gamle bilder, sikker mange som har sett dem før, men men.. Det som er gjordt (Ikke alt som synes på bildene): Motor: 50 mm dumpventil 65 mm reimhjul RS-utblås SNS Stage 3 chip 2 x Green Filter på G-lader ISV re-routingkit 2 x filtere på ånding og ISV Høyglanspolert toppdekselet og dynamo + div eloksering Div samcoslanger Maxxima batteri NX vått lystgasskit med purgevalve Styling/utvendig: Gjensveiset dørhåndtak pass. side Debadged Fjernet vindusvisker bak RS-fanger foran RS/F1 bakfanger RS/F1 vinge Bakrutespoiler "RS4" (polske;)) sideskjørt Breddet ca 2 cm bak pga fanger Lufting i panseret (det som en gang var der;)) Rieger emblemfri grill med grillist Omplassert blinklys ned til RS-fangern, metallstag istedenfor Sotede ruter Lexus baklykter Chrome sideblinklys Heckblende i carbon Blått LED undercarkit Drivverk etc: FK/koni senkesett 60/40 Goodridge stålomspunnede bremseslanger f/b Black Diamond Crossdrilled f/b Mintex/Ferodo bremseklosser f/b Lakkerte calippere;) Supersport stabstag f/b/u Interiør: Momo ratt, girkule, håndbrekk, pedaler, matter, innstegslister Momo Streetracer 2 stoler Sparco 3" belter Carbon meterholder i a-stolpen Autogauge oljetrykk-, ladetrykk- og voltmeter Autogauge 5" turteller Lakkert mesteparten av deler i konsollen Brannslokkingapparat;) Anlegg Maxxima 900 gelebatteri 1 x Dynabel 9410 10" basselement 4 x Peerless 5" mellomtoner 2 x Focal diskanter 5" tv innebygd i midtkonsoll Kenwood spiller med 7" skjerm, touchscreen, DVD, Navi+++ Felger og dekk: 18" TSW Volcano Chrome 225/35-18 Aurora Dette er det jeg kommer på i farta, nye bilder kommer snart da bilen snart er ferdig igjen etter oppretting... Oppretting? Du har jo netteopp fått bilen ferdig jo man? Hva skjedde? Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Det som skjedde var at jeg hadde vært på verkstedet mitt, polert bilen, skulle levere den på Motorfestivalen dagen etterpå, så på vei hjem fra verkstedet flyr panseret mitt opp, knuser ruta, slår ned takluka, lager masse bulker i taket, et feste knekker og bøyer det andre... Ble en stor skade det! men men... Ordner seg! Ser lyset i tunnelen nå;) Synd å gå glipp av motorfestivalen, gatebil og VACN på våler til helgen da, men får ta det igjen senere... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilssolli Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Er til salgs. Corrado VR6 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=771284 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg