PerryZaphire Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 hoi :) har nå etter en lang stund med anlegg i golfen plutselig fått støy :S Det begynte først da jeg bytta spiller... VDO spilleren jeg har nå har høyere RMS effekt enn den gamle kan det ha noe å si ? jeg har koblet opp 2 stk. eksterne forsterkere og div høytalere og alt har funket fint frem til jeg bytta spiller.... det er litt sånn skroooooiooodump lyd når jeg bytter spor f.eks. veldig lavt men irriterende... Og idag så begynte det for allvor... nå har jeg turbo lyd som summer isammens med en slags pt pt pt pt pt pt lyd som går med jevne intervaller... men det er kun fra høytalerne på høyre side... prøvde å dra ut phono kabelen som går til forsterkern på den siden og da ble det borte... så prøvde jeg å legge ledning fra skjermen på phonoen inn til ramma på spillern og det funket ikke... whats up ? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quackyo Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 prøv en annen signalkabel, eventuelt prøv å lån deg en annen 'sterker. Jeg fikk samme problemet for et par år siden, viste seg at inngangen på den ene forsterkeren var gåen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 prøv en annen signalkabel, eventuelt prøv å lån deg en annen 'sterker. Jeg fikk samme problemet for et par år siden, viste seg at inngangen på den ene forsterkeren var gåen. vel kan hende det er det.... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 hm.... merkelig nok.... det ordnet seg... VDO spillern som gjorde det faktisk.... monterte pioneer spiller igår og da hadde jeg ingen støy.... rart... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 ikke så rart.... :) Pioneer har en såkalt "flyttende jord" for signal delen, en lignende type kalles "pseudobalansert" -først og fremst for å unngå støy.... :) Håper du er fornøyd med spilleren nå da! :titties: doh Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 ikke så rart.... :) Pioneer har en såkalt "flyttende jord" for signal delen, en lignende type kalles "pseudobalansert" -først og fremst for å unngå støy.... :) Håper du er fornøyd med spilleren nå da! :titties: doh oki.... kanskje derfor jeg aldri har hatt støy med Pioneer ;) Faktisk så hadde jeg ikke støy på sony spillern jeg hadde heller rett før jeg monterte VDO saken.... Fornøyd? ja.... forelska? ja :D Alltid likt pioneer :D 7600mp har vært en drøm hittils... ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 men nå må jeg ha med noe kabel... 4gauge... hvor mange mm er det? skulle hatt ca 1 meter med 4 gauge jording.... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 4 G er ca 22mm - 25mm Har 0G (50mm) på lager til eg hyggelig pris. Ta kontakt for tilbud! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 4 G er ca 22mm - 25mm Har 0G (50mm) på lager til eg hyggelig pris. Ta kontakt for tilbud! Mvh Pål 50mm er vel for stort? jeg har 1 forsterker som har 4stk. 25 amp sikringer og en som har 1 stk. 10 eller 20 amp sikring tror jeg... henholdsvis 1000wrms og 2x50w rms... Anbefalt er 22-25mm iflg. produsenten til 1000wattern :) hvis du har 1 meter med 4g jord til meg så sier jeg ikke nei takk :) Eller om du har mulighet til å legge ved 4-5 meter med 4g strøm og til en hyggelig pris ;) Er ikke lett å få sponsor i Dombås desverre sombrero Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 50mm er vel for stort? jeg har 1 forsterker som har 4stk. 25 amp sikringer og en som har 1 stk. 10 eller 20 amp sikring tror jeg... henholdsvis 1000wrms og 2x50w rms... Anbefalt er 22-25mm iflg. produsenten til 1000wattern :) hvis du har 1 meter med 4g jord til meg så sier jeg ikke nei takk :) Eller om du har mulighet til å legge ved 4-5 meter med 4g strøm og til en hyggelig pris ;) Er ikke lett å få sponsor i Dombås desverre sombrero Kan aldri bli for stort... Jeg hadde lagt 0g hvis jeg var deg ;) Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Kan aldri bli for stort...Jeg hadde lagt 0g hvis jeg var deg ;) Mvh Stian Hvis du var meg hadde du blitt deppa hehe.... ikke kult å måtte grave i lomma for å finne penger til 1 meter med kabel ? :) Men er det ikke noe som sier at skal jeg ha svær kabel må jeg ha div. for å beskytte den ? jeg har 100amp. sikring ved batteriet.. Hvor mye koster 0g 6meter ? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 bumpidump :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg