Gå til innhold

støy :(

Ranger emnet

PerryZaphire

Anbefalte innlegg

hoi :)

har nå etter en lang stund med anlegg i golfen plutselig fått støy :S

Det begynte først da jeg bytta spiller... VDO spilleren jeg har nå har høyere RMS effekt enn den gamle kan det ha noe å si ?

jeg har koblet opp 2 stk. eksterne forsterkere og div høytalere og alt har funket fint frem til jeg bytta spiller.... det er litt sånn skroooooiooodump lyd når jeg bytter spor f.eks. veldig lavt men irriterende...

Og idag så begynte det for allvor... nå har jeg turbo lyd som summer isammens med en slags pt pt pt pt pt pt lyd som går med jevne intervaller... men det er kun fra høytalerne på høyre side... prøvde å dra ut phono kabelen som går til forsterkern på den siden og da ble det borte...

så prøvde jeg å legge ledning fra skjermen på phonoen inn til ramma på spillern og det funket ikke...

whats up ?

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

ikke så rart.... :) Pioneer har en såkalt "flyttende jord" for signal delen, en lignende type kalles "pseudobalansert" -først og fremst for å unngå støy.... :)

Håper du er fornøyd med spilleren nå da! :titties: doh

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så rart.... :) Pioneer har en såkalt "flyttende jord" for signal delen, en lignende type kalles "pseudobalansert" -først og fremst for å unngå støy.... :)

Håper du er fornøyd med spilleren nå da! :titties: doh

oki.... kanskje derfor jeg aldri har hatt støy med Pioneer ;) Faktisk så hadde jeg ikke støy på sony spillern jeg hadde heller rett før jeg monterte VDO saken....

Fornøyd? ja.... forelska? ja :D

Alltid likt pioneer :D 7600mp har vært en drøm hittils... ;)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 G er ca 22mm - 25mm

Har 0G (50mm) på lager til eg hyggelig pris.

Ta kontakt for tilbud!

Mvh

Pål

50mm er vel for stort? jeg har 1 forsterker som har 4stk. 25 amp sikringer og en som har 1 stk. 10 eller 20 amp sikring tror jeg... henholdsvis 1000wrms og 2x50w rms...

Anbefalt er 22-25mm iflg. produsenten til 1000wattern :)

hvis du har 1 meter med 4g jord til meg så sier jeg ikke nei takk :)

Eller om du har mulighet til å legge ved 4-5 meter med 4g strøm og til en hyggelig pris ;) Er ikke lett å få sponsor i Dombås desverre sombrero

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50mm er vel for stort? jeg har 1 forsterker som har 4stk. 25 amp sikringer og en som har 1 stk. 10 eller 20 amp sikring tror jeg... henholdsvis 1000wrms og 2x50w rms...

Anbefalt er 22-25mm iflg. produsenten til 1000wattern :)

hvis du har 1 meter med 4g jord til meg så sier jeg ikke nei takk :)

Eller om du har mulighet til å legge ved 4-5 meter med 4g strøm og til en hyggelig pris ;) Er ikke lett å få sponsor i Dombås desverre sombrero

Kan aldri bli for stort...

Jeg hadde lagt 0g hvis jeg var deg ;)

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan aldri bli for stort...

Jeg hadde lagt 0g hvis jeg var deg ;)

Mvh

Stian

Hvis du var meg hadde du blitt deppa hehe.... ikke kult å måtte grave i lomma for å finne penger til 1 meter med kabel ?

:)

Men er det ikke noe som sier at skal jeg ha svær kabel må jeg ha div. for å beskytte den ?

jeg har 100amp. sikring ved batteriet..

Hvor mye koster 0g 6meter ?

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider