-cardudde- Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Yo! Har nå modda en Vw jetta som dere ser, brukt en del tid på den. Spoileren ble litt fucka, noen som kan gi meg tips om hvordan man gjøre at man ser spoileren i bakruta?:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 det er jetta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 det der er da en bora..... men uansett, den ble tøff Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Hvis jeg ikke tar feil så heter den jetta i usa og bora her hjemme. Pen mod, sammen ideen som jeg hadde på en konk, bora r32. Litt rar farge. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Hvis jeg ikke tar feil så heter den jetta i usa og bora her hjemme. men da er jo saken grei.. :) Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Tror fargen er desaturated.. er litt flat på en måte.. også er speedometer-fremviseren vendt feil vei! Ellers er det vel lite å utsette på.. Ang. spoileren, kan du ikke bare dra ned opacity på det som er i vinduet også slette det som ikke vises? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Aha.. :idea: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg