krissamundsen Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 ønsker og kjøpe et 80mm senkesett til golf! med dempere! eventuelt uten... får jeg godkjent 80mm+senkeskåler 15mm forran=95? :) hvilken dempere må jeg kjøpe da? :rolleyes: :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 har liggende 80mm fjærer. Du MÅ ha korte harde dempere.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 ønsker og kjøpe et 80mm senkesett til golf! med dempere! eventuelt uten... får jeg godkjent 80mm+senkeskåler 15mm forran=95? :) hvilken dempere må jeg kjøpe da? :rolleyes: :rolleyes: dempere med fjærer som har TÜV eller annet godtatt godkjenning. send meil til post@raceland.no og spør hvo mye han skal ha for dempere med fjærer som er godkjent.. tror han har.... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissamundsen Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 har liggende 80mm fjærer. Du MÅ ha korte harde dempere.. hvor får man kjøpt korte HARDE dempere?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg