MrFord Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Nå hva synes dere?? Faktisk litt fornøyd med den selv.... Men tar i mot ris og ros... Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Så ganske bra ut synes jeg! :) Noen ting(etter min mening): -Lag hvite/sota blinklys, jeg synes det ser bedre ut, dessuten er d grise lett spes på dette bildet (har prøvd selv) -Sot front ruta littegrann, nå ser den helt hvit ut -Topp stripa ser uekte ut, jeg sleit med det selv jeg... -I vannet er dekkene røde! :D -Prøv å lag netting i grillen, ser mye bedre ut da! :D Men lakken var bra,samme med karbonen på panseret,speilene og spoileren. Liten viktig detalj du tok med var det å fjerne antenna! :D Lysa var også bra, hvordan fikk du til det egentlig? Lenseflare? Eller....? Alt i alt en stilig mod! :) Kan legge ut min halveis ferdige: Har gjort litt mer på den nå, men det ligger på en annen pc, har -topp stripe -speedo som synes i front ruta -gjort blinklyset på siden hvitt ikke gult som det er her!! :S -netting i grillen -prøvd å forlenge frontfangeren Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 ford: legg ut større bilde, 1024*780 eller noe sånt Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Nydelig... Noen som kan lære med hvordan er lager slike speil bilder i vannet? Det ser døds rått ut... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Nydelig... Noen som kan lære med hvordan er lager slike speil bilder i vannet? Det ser døds rått ut... Orginal bildet var med speiling i vannet... Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 ford: legg ut større bilde, 1024*780 eller noe sånt http://www.photobucket.com gjorde bildet mitt mindre når jeg la det ut der.... Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Nice! godt jobba! kunne kanskje jobba litt mer med fargene?? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Du må sette ned kvaliteten litt på bildene.. 8 er bra nok.. da skal du nok få det i 1024x768pixler.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Du må sette ned kvaliteten litt på bildene.. 8 er bra nok.. da skal du nok få det i 1024x768pixler.. X Ok, takk.. Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Ok, takk.. Eller under 250k når du lagrer bildet. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Eller under 250k når du lagrer bildet. som du får når du setter ned kvaliteten;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg