Kuli Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Må bare legge ut en liten tråd om mitt "lille" prosjekt. Har i lengere tid gått å tenkt på å gjøre panseret kult, så nå har jeg funnet ut at jeg skal gjøre det.. Først skaffet jeg ett brukt, men strøkent panser til 1000 lappen. Så kappet jeg ut alt av stiving på midten. Så målte jeg å fikk kappet til slik jeg ville ha, sveiset på det som lissom skal bli scoopet. Min fremtidige planer er å få lager 200sx s14a look på fronten av det og få sparklet alt..(Masse jobb).. Slik skal det bli. (Panseret ikke resten) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Kan jo bli drit kult det! stå på, og legg ut fleire bilder etter kvart! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Kommer flere bilder så fort jeg får gjort noe, tar litt tid pga der jeg står å jobber driver de og jobber mye overtid om dagen derfor må jeg vente en uke før jeg kan gjøre noe igjen.. Men håper å få sveiset ferdig øyelukken i løpet av ei uke eller to. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg