B230ft Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 hei noen som kan være så snill å lage et bilde av en 740sedan med Volvo's R-felg(eks S60R)???? jeg blir meeeget taknemmelig hvis noen får dette til!! send pm hvis noen kan? er ikke akkurat aktiv på dette forumet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Hei! Prøvde jeg. Ble ikke så bra, men. original, stv. s60r org s60r Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 takker for innsats! ikke frekt ment for all del, men andre som kunne tenkt seg å prøvd? er på nippet til å kjøpe 18" R-Felger,men er i tvil om de passer(utseende).. men da får jeg jo noen INGEN andre har!(bank bank) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Syns heller ikke r-felgene passer volvon,tror selv felger med mange eikere hadde passer bedre,feks. bbs og slikt. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 ville ha kjørt felger med KANT på en sånn bil, bredde og dybde........ Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 når du sier felger med kant, er d jo bare eiker og superDTM felgene..å eiker felgene har jo annen hver volvo! å orginalen; polaris, er meeeget dyre.. å superDTM syns jeg ikke er så veldig fine..har heller ikke funnet norsk forhandler..kun svensk.. har du andre forslag til felger? noe som skiller seg ut..! men alikevel er brukende..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 stål felg med crom kapsel! :) notin Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Syns R felgene var pent. Ta en titt på http://www.sharif.no eller en annen internettside så finner du nok noen felger. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 når du sier felger med kant, er d jo bare eiker og superDTM felgene..å eiker felgene har jo annen hver volvo! å orginalen; polaris, er meeeget dyre.. å superDTM syns jeg ikke er så veldig fine..har heller ikke funnet norsk forhandler..kun svensk.. har du andre forslag til felger? noe som skiller seg ut..! men alikevel er brukende..! JP-felger!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 JP-felger!!!! greie meg fint uden råd fra sånne som deg PUNKTUM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Syns R felgene var pent. Ta en titt på http://www.sharif.no eller en annen internettside så finner du nok noen felger. jojo men felger som passer til volvo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 greie meg fint uden råd fra sånne som deg PUNKTUM Tør jeg spørre hva det skulle bety? er det noe galt med JP-felger? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 jojo men felger som passer til volvo! Ingen som passer til volvo? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo15 Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Hei!Prøvde jeg. Ble ikke så bra, men. original, stv. s60r org s60r på sedanen så felga litt falske ut...men ikke på stv.en Siter - Volvo 740 1985 B230A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 greie meg fint uden råd fra sånne som deg PUNKTUM Hva skulle det bety???? Her spør du om forslag, og jeg kommer med det???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg