Gjest Mr. Omega Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 rått, men sidekjørta sitter litt på dekken men ellers rått:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 rått, men sidekjørta sitter litt på dekken men ellers rått:D WIP jo! Pent arbeid ja. Fungerer vel ikke helt som en tut, siden du ikke skriver hvordan du gjør det. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Royal Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Ja! skriv hvordan du gjør det. jeg vil gjerne lære litt brushing. :) Siter kjør kollektivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Ok, kommer en forklaring på HVA og HVORDAN plutselig, skal se om ikke jeg får d ut i dag ! takker for kommentarer Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 håper det, men stå på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 den blir Grise fet da! :P *gledermegsomenungetildenerferdi* :rolleyes: Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 takker mollo:p kommer litt tut i morgen på brush Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 det er bra! :D Go, Go, Go, Go Nedi it's your brush! :S Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 IT`s YOUR MOTHERS BUS.........EH......BRUSH........ Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 so go everybody, come on everybody, i said everybody BRUSH BRUSH :rolleyes: Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 jadda...her kommer enda en oppdatering... som dere ser så går det sakte i svingene...men litt og litt kommer det..... jeg fortsetter å brushe her og der, begynt å lage litt mer form på fronten, littegranne på skjørtet... Grunnen til at jeg brusher OVER dekket er at det er lettere å sette dekket på igjen enn å drive å brushe inntil det. jeg har sagt jeg skal lage en tutorial på HVA jeg gjør og det kommer...ha litt tålmodighet :D har mye å gjøre om dagene! nedi edit: ser jo det at fangeren ikke går langt nok ned mot bakken, så det blir nok oppdatert i neste omgang... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Se der ja. Nå begynner det å ligne noe! Meget bra :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 takker! lurer fremdeles på HVA jeg skal gjøre med døren... lurer på om jeg må brushe igjen det "hullet" hvor gamle døren er, synes ikke den venten ser ut i måneskinn....skal se hva det blir til! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Du kan lage tutorial på front fanger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 jeg har etterlyst en brush tutorial på frontfanger ca 1mill ganger selv----skal se hva jeg får til. har mye å gjøre om dagene, men straks jeg klarer å sitte i ro så skal jeg lage noe!! takk for svar Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg