Nedi Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Holder på med en Nissan 350z, tenkte jeg skulle legge ut ett og ett bilde underveis så dere får se hvordan den blir underveis.... copypastet skjermene, har begynt å brushe forran, skal ha vekk lyktene og erstatte med noe annet...bruker mr2`en som inspirasjon så får jeg se hvordan det går, med mindre jeg finner en donor til den. wip nr 1 mvh |.nedi.| Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 kult. Blir morro å se videre. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 takker. skal komme løpende med ett og ett bilde underveis.... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 fortsetter å brushe fronten. bort med lyktene....skal lage den så clean som overhodet mulig tenkte jeg, men blir spennende å se hvordan den ender opp....ser for meg en evig brushe tråd her.....bare å henge med :D brusher siden, lager vent..... mvh |.nedi.| Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Ser ut til å bli bra det der ja. Ble litt kjapp i gpr jeg. Fikk det litt travelt men bare sjekk opp på msn da. Tror jeg har et par donorer liggende :titties: Snakkes:) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Nice!! du er jo god! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Det vet vi jo allerede at han er:p ;) Update snart?:P X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 takker så mye for CC hittil, update kommer nok i dag en gang! Den MR2`en jeg har der ser ikke ut til å bli så mye av i choppen min enda, får se hva donorbiler CAPS ON har til meg...skal legge ut evt donorbil-bilder og. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 nyyydelig Daniel.. ser et stort potensial i denne her;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 takker bolla:D kommer til å bli bra denne her skal du se!! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 takker bolla:D kommer til å bli bra denne her skal du se!! Ja, hvor blir den av? :/ Spent på hvordan det kommer til å bli. sombrero Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 beklager at det tar tid, så jeg får legge ut siste jeg har...stresser litt med mye rart....skal se hva jeg får til i løpet av dagen! brushet form på sideskjørt....det er vell det eneste, og NEI, det skal ikke se sånn ut.....lager det i dag og så kommer det en update mvh nedi Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 poenget med tråden var å vise ALT jeg gjør, så derfor kommer det bare ut litt og litt....håper folk er happy med det ! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Gpr bra det ja nedi:) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 har begynt på sideskjørt og deler av fronten... noe usikker på den fronten enda men skal nok bli bra etterhvert... hva synes dere ? funker denne tråden som en tutorial på brushing av bodykit ? mvh Nedi Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg