stigare Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Har litt problemer med dette nå... Jeg får strøm til ps2 , men får ikke til noe signal inn til skjermen. Noen som har samme skjerm / dvd og som har koblet til ps2? Må jeg ta signal gjennom dvd spiller eller tar jeg rett fra ps2 til skjerm? Jeg har Lanzar 7" SVHR7M skjerm og Pyle PLDVD132 dvd spiller.... Må få til så jeg får spilt GT4 i bilen! :titties: :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Vet ikke hva slags kontakter og slikt det er på den men jeg kjører signalene inn i skjermen så har jeg koblet på en FM modulator som sender signalene på radiobølgene til spilleren min! Vet ikke om dette kan gå hos deg da jeg ikke er en altfor dreven bilstereo figur! :| Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg