Gå til innhold

Ny dårlig film fra Pre season shakedown

Ranger emnet

-TS-

Anbefalte innlegg

Jeg synes også det var veldig bra filmet. Som de andre har sagt, litt mye zoom, og jeg syntes det til tider rykset litt, men bra satt sammen. Jeg fikk absolutt følelsen av at jeg hadde gått glipp av noe som ikke kjørte der med egen bil, så fortsett med å lage filmer. :)

Jeg fikk også en del ideer til alternative steder å stå når jeg skal ta bilder neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gidder ikke kommentere selve filmen.. men mer hva som var på den :D

må bare si at jeg holdt på å le meg ihjel da dere kommenterte når Xenon hentet fangeren :P

"Sporty kar" "han har løpt med fanger før" vet ikke hvorfor.. men jeg fant det hysterisk :P

og jeg må spørre .. ITRen .. understyrte den inn i siden der eller ? :P

(ohh the joy of FWD :P)

angrer litt på at jeg ikke dro dit og pressa bilen..

men var det alle ulykkene ? :P

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Original og kul film. Likte starten, muligens bare litt lang, musikkovergangen når bilene slippes ut på banen er bra. tøff actionklipping tidlig i filmen, fin kontrast til begynnelsen.

Pianospilling til Kenneths sinnsyke kjøring var ganske tøft :)

Drifting må legges til i ordlista ja.

Litt uskarpt bilde, er det komprimeringen eller kameraet? 155mb og 13 min film pleier å ha bittelitt bedre bilde?

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt uskarpt bilde, er det komprimeringen eller kameraet? 155mb og 13 min film pleier å ha bittelitt bedre bilde?

Syns det var bra kvalitet på videoen (Blir jo aldri bedre enn kilde-materialet :)

10MB per minutt pleier å gi bra kvalitet på holywood-filmer, men de har jo et utrolig mye bedre kildematerialet (Som er mye lettere å komprimere), og filmene er som oftest widescreen (Som gjør at bildet er mindre).

Så når han har en 13 minutters film i 4:3 på 155MB syns jeg det er bra :)

Heller 20MB for mye enn 20MB for lite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare si at jeg holdt på å le meg ihjel da dere kommenterte når Xenon hentet fangeren :P

"Sporty kar" "han har løpt med fanger før" vet ikke hvorfor.. men jeg fant det hysterisk :P

:D

Kjempe film! Vi vil ha mer!

Takk viper, og alle andre. Det kommer mer ja. Sitter faktisk med et nytt prosjekt akkurat nå. Det blir "litt" bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venta vel alle på en liten burnout der :D :D

Ah... Det burde jeg tenkt på:) Hehe.

Men jeg syns dere kunne tatt med mer av den bra kjøringa mi da:) Hehe. Hadde jo endel som var mye bedre enn det på filmen... Men det var kanskje litt mørkt da?

Uansett, som andre her sier... Dødsbra at noen tar seg bryet med å lage film! All respekt fra meg!

-Kenneth

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var bra kvalitet på videoen (Blir jo aldri bedre enn kilde-materialet :)

10MB per minutt pleier å gi bra kvalitet på holywood-filmer, men de har jo et utrolig mye bedre kildematerialet (Som er mye lettere å komprimere), og filmene er som oftest widescreen (Som gjør at bildet er mindre).

Så når han har en 13 minutters film i 4:3 på 155MB syns jeg det er bra :)

Heller 20MB for mye enn 20MB for lite!

Ja du har nok rett. Når jeg sammenligner med andre filmer jeg har på samme lengde og mb så er det ganske likt, men jeg blir sittende å zoome litt med øya når jeg ser filmen. Kanskje jeg skal gå til optiker.

Uansett så syns jeg filmen var bra, ser ut som at du har brukt ganske mye tid på å sette sammen dette -TS-

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har nok rett. Når jeg sammenligner med andre filmer jeg har på samme lengde og mb så er det ganske likt, men jeg blir sittende å zoome litt med øya når jeg ser filmen. Kanskje jeg skal gå til optiker.

Uansett så syns jeg filmen var bra, ser ut som at du har brukt ganske mye tid på å sette sammen dette -TS-

Takk takk. Men jeg må bare si at jeg brukte ganske nøyaktig 2 timer på redigeringa av filmen :) I forhold til en annen film som jeg har brukt til nå to måneder på så er det ikke så mye:) Men den filmen som har tatt meg to måneder begynnte å bli ganske slitsom, så derfor gjorde jeg en enkel film av dette treffet. Men gøy å se at folk liker den uansett. Fikk inspirasjon til flere filmer nå.

Tror jeg bare må finne en mellomting mellom 2 timer og to måneder. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider