KooPa TropA Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Kupevifta mi har en sånn fin pipelyd som kommer av dårlig smøring et sted. Har byttet 2-3 vifter på Golfene jeg har hatt og begynner å bli lei dette. Hvordan får man smurt opp denne så den blir god som ny? Det må jo sitte minst ett lager i vifta, er dette mye jobb å bytte ut? Henta Golfen i fjor sommer og den vifta som satt i satt fast, så den smurte jeg opp med caramba og fikk den til å gå. Dette varte ikke lenger enn ca 6-7km, så begynte det å ryke som f**n og jeg måtte stoppe og hive den ut. Trikset er vel kanskje å smøre opp og la dette tørke helt inn. Regner med at den vifta kortslutta pga alt for mye spray. Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 har samme problemet, så venter spent på svar..:D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Morro å se at det er flere som har den anger2 :ass lyden :D Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg