rawr Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Jeg har lenge hatt løst til å fjerne vindusviskeren bak på bilen, men sliter litt med dette. Vindusviskeren stikker ut gjennom et hull nederst på selve bakruta, dette hullet må tettes. Jeg har sett utallige biler på nett som har gjort nettopp dette og det ser ut som de har samme plugg. Jeg har sjekket hos: BilXtra, mekonomen, audi, norsk bildelsenter, autospar, chrom-tuning(bildet) og hos lokale glassmestere.. Det nærmeste jeg kom var mekonomens pynteknapper, men de hadde ikke riktig look dessuten ville de ikke være tette nok. Noen som vet hvor man kan skaffe en slik propp? Evt noen andre løsninger. Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
itsmehc Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Kan ikke du bare ta en slik skru/bolt med rundt hode (litt vansklig og forklare men hodet på skruen ligner på den pluggen som er vist på bilde) og så bruker du litt lakk/filler og sveiseapparat , og en gammel sykkelslange som pakning for å gjøre det tett. Hadde sikkert funket hvis du hadde greid å skaffe en slik skru i syrefast/rustfritt.Må være forsiktig slik at vinduet ikke tar skade. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg