pIMp Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Jeg solgte en 95' M3 GT for 1.5 år siden og fikk 310 for den til slutt. Det er ingen lett bil å få solgt får å si det pent, så vil du bli kvitt den så må du nok under 300.. :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Ja,da tror jeg heller jeg beholder den!hehe.Har jo snart kjøpt deler for 300k!!!HEHE Vet du hvor mye M3 gt veier?Sjekka pris på gt dører(aluminium i stedet for stål!) idag.de veier bare 9.4 kilo,men koster 9000kr stykket så vi får de hva som blir prioritert! Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Jeg tor GTen er 80kg lettere også er det endel småting som er endret for å forbedre kjøregenskapene :D. Det er nesten kliss umulig å finne info om de bilene. Ser den gamle bilen min står til salgs for 390. Du kan jo kjøpe den og hive over alle grommdelene + en turbo :D :D :D :D :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg