Gå til innhold

Stab. Stag fremme til P11?

Primera SI

Anbefalte innlegg

Er det noken her som veit kor eg kan få tak i stab. stag framme til primera P11? Viss ikkje eg husker feil så har det vore snakk om dette på primera forumet før... men eg fannt ikkje tråden... håper noken kan hjelpe?

Til dåke som meiner at det er ingen problem å sveise sjøl: ok, men eg vill kjøpe eit som passer!

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dåke som meiner at det er ingen problem å sveise sjøl: ok, men eg vill kjøpe eit som passer!

Konne ikkje sagt meg mer enig sjøl!!!

Er det noken her som veit kor eg kan få tak i stab. stag framme til primera P11? Viss ikkje eg husker feil så har det vore snakk om dette på primera forumet før... men eg fannt ikkje tråden... håper noken kan hjelpe?

Det var snakk om og få et gruppekjøp gjennom ein her på forumet på noe

fra danmark..

Men så kom dei vist fram til at det var billigere og kjøpe det i Norge..

Kommer ikkje på butikken som var nevnt, men mener på at det var no på

østlandet ein plass. sånn oslo drammen område eller no i den duren!

Dette var vel for P10 Primera..

Håper det hjelper?

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konne ikkje sagt meg mer enig sjøl!!!

Det var snakk om og få et gruppekjøp gjennom ein her på forumet på noe

fra danmark..

Men så kom dei vist fram til at det var billigere og kjøpe det i Norge..

Kommer ikkje på butikken som var nevnt, men mener på at det var no på

østlandet ein plass. sånn oslo drammen område eller no i den duren!

Dette var vel for P10 Primera..

Håper det hjelper?

var det eg og husket... husker og at mangen meinte at de med P11 skulle kjøpe til P10 for å modde om til P11... det gidder eg ikkje... håper det er noken som veit kor eg kan få tak i til P11... som passer... som helst kan kjøpes i norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får kjøpt orginale og..

De passe i allefall.. må bar bore opp hull til dem..

Har fått produsert flere slike i aluminium før, så om det er ønskelig kan jeg sikkert bestille fler.. de koster 1000,- pr stk..

Hørrs bra ut... de som du har fått produsert, kommer de ferdige med huller eller er det de som må borres til? blir det dyrt å sende eit stab stag til meg på bømlo da trur du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørrs bra ut... de som du har fått produsert, kommer de ferdige med huller eller er det de som må borres til? blir det dyrt å sende eit stab stag til meg på bømlo da trur du?

De kommer bare grovstøpt i aluminium, så de må pusses/poleres, men det er kontura av hullene, så det er bare å borre opp..

Kan sjekke med posten hva de tar for å sende det.

How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva de koster orginalt vet jeg ikke, men de er av stål og ikke like lett å få høyglanspolert, det er grunnen til at jeg har fått dem støppt i aluminium..

høres bra ut... tror faktisk eg skal ha eit sånnt eg... men må vente til eg veit ka frakt kommer på... kosn har du gjort når du har pusset/polert de da? har du mulighet til å få tatt bilde av ditt foresten? beklager alt maset... men kjøper ikke nokke til 1000 kroner + frakt viss eg ikkje får det til å passe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke pollert mitt selv enda, men jeg kan ta bilde og legge ut her.. skal få gjort det i mårra jeg

knallbra! trur eg satser på og kjøpe eit sånnt som du har!

Fint viss du kan ta bilde ja! er usikker på kosn det passer i forhold til luftfilter boksen min... den som er over motoren... kansje eg og skal ta eit bilde dersom det ikkje er noenlunde likt som hos deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...