Shakotan Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Hepp. Noen i Osloområdet som har et lilla relé liggende? Dette reléet finnes så vidt jeg vet på de fleste Sierra med elektrisk pumpe (DOHC, IS osv.). Det sitter orginalt montert under dashbordet på passasjersiden. Dersom noen har dette så kommer jeg og henter det umiddelbart. Må ha bilen på EU-kontroll i morgen, så det haster rimelig mye... Ring eller send SMS på 920 89 524 dersom du kan hjelpe meg. På forhånd takk! Fredrik Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Hepp. Noen i Osloområdet som har et lilla relé liggende? Dette reléet finnes så vidt jeg vet på de fleste Sierra med elektrisk pumpe (DOHC, IS osv.). Det sitter orginalt montert under dashbordet på passasjersiden. Dersom noen har dette så kommer jeg og henter det umiddelbart. Må ha bilen på EU-kontroll i morgen, så det haster rimelig mye... Ring eller send SMS på 920 89 524 dersom du kan hjelpe meg. På forhånd takk! Fredrik Mener xr3i har samme, koster vel 4-500 kr på ford. Tror du kan få brukt ett vanlig relè også, men pumpa går konstant når tenninga er på. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg