MK1RACER Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Er det noen her som har erfaring med KCR sine power boxer til 1.9 tdi (110 hk)? Eller norskbildelsenter sin chipping til samme type motor? Kvalitet, effekt merkning, pris i forhold til hva du får osv.....? Noen som har vært borti disse: http://www.minges.no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnIper Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Ring flissundet motorservice for chiptuning... 15 års erfaring! se http://www.tuningspesialisten.no Hadde samme bil med samme motor før, blei skikkelig bra... Siter 02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline X- 90' Jetta 1.6TDK X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240 X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Ring flissundet motorservice for chiptuning... 15 års erfaring! se http://www.tuningspesialisten.no Hadde samme bil med samme motor før, blei skikkelig bra... Hva mener du om power boxer da? Norgesbildelsenter fraråder å bruke dem. Har du noen erfaring med dette eller vet om noen som har? For meg ser det ut som ett lettvint og billig trimme opplegg. Men hvis det fucker opp hjernen og man får problemer er det jo ikke like bra. Alle sier jo selvfølgelig at produktet dems er best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Utfra det jeg har lest, over mange steder, er det 90% som sier chip er mye bedre enn powerbox. Hva, og hvorfor orker jeg ikke finne info om nuhh :) Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnIper Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Hva mener du om power boxer da?Norgesbildelsenter fraråder å bruke dem. Har du noen erfaring med dette eller vet om noen som har? For meg ser det ut som ett lettvint og billig trimme opplegg. Men hvis det fucker opp hjernen og man får problemer er det jo ikke like bra. Alle sier jo selvfølgelig at produktet dems er best. Powerbox er ikke bra, det eneste den gjøre er å lure hjernen til å gi mer diesel. Det er ikke optimalt for bilen og i mange tilfeller så funker det ikke noe særlig heller... Chip fra flissundet motorservice blir optimalisert til hver enkelt bil, dette gjør at du får det mest optimale resultatet. Leser av orginalprogram og gjør endringer utfra det. Det vil si at alle ting som må være der, er der. Helt Klart det beste! Var meget fornøyd med min forrige bil hvertall. Siter 02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline X- 90' Jetta 1.6TDK X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240 X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg