ccb Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Jeg skulle se ut vinduet fra huset mitt en dag og der var det en BMW E36 med M5 motor!! Jeg tok bilde av den. Men jeg har den ikke her da...:D Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Sto den parkert med panseret oppe? :rolleyes: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Originally posted by LupoB0Y Sto den parkert med panseret oppe? :rolleyes: Nei det var slik toppmote..gjennomsiktig panser.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ccb Skrevet Februar 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Jeg vet at det er M5 motor i den fordi den har vært i bladet "Drive" og der stod det at det var M5 motor i den og det fantes ikke fler av de! Den jeg så er den eneste av den slags i hele verden! Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Sikkert et M5 merke bakpå? :) :) :) :) Det er vel ikke så sjeldent man ser sånt uansett... Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Originally posted by Jonte Sikkert et M5 merke bakpå? :) :) :) :) Det er vel ikke så sjeldent man ser sånt uansett... Jeg har opptil flere ganger sett en helt rå M3 i Askertraktene, den har et, lite sugerør bak, trommelbremser, og M3-merke. Tøff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Originally posted by Majestet Jeg har opptil flere ganger sett en helt rå M3 i Askertraktene, den har et, lite sugerør bak, trommelbremser, og M3-merke. Tøff. Han har sikkert prøvd å bygge dem om til en sleeper aktig BMW, men så har han glemt å ta av merket :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Jeg forstår ikke vitsen om man har tatt en orginal m3 (286 eller 321Hk) og byttet til en m5 motor (315 eller 340Hk). Er ikke så mye å hente på dette i allefall. Det må jo eventuelt være om man har en 325 som man bygger opp med m5 motor. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ccb Skrevet Februar 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Det er en ekte V12'er i den! Det stod i bladet "DRIVE"! Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Originally posted by ccb Det er en ekte V12'er i den! Det stod i bladet "DRIVE"! M5 har aldri hatt V12 :rolleyes: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Det går en BMW Compact med V12 i Oslo. Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 V12 kommer fra enten 750i eller 850i. Begge med 300Hk eller så får du de med 381 i 850csi. De førte og vanligste v12 var veldig svake og tåler ikke orginal effekten engang. Veiva er for lang i de. Dette ble utbedret i 93 eller 94. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Originally posted by ccb Det er en ekte V12'er i den! Det stod i bladet "DRIVE"! ekte v12? finnes det falske v12ere eller... Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Originally posted by espen Det går en BMW Compact med V12 i Oslo. Den sølvgrå. FY faen den er rå! Jeg har aldri likt compact versjonene, men den der er fullført.. Men, sikkert LITT framtung? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Den bmwen han prater om er en sølv bmw 318 compact som er bygd om i tyskland og det er en 400 hesters v12 fra bmw 850i. Den er helt rå, det sto om den i Drive og jeg har vært å prata med fyren som eier den, han bor i skien og jobber på en sykkel butikk :D Den er helt rå, bakpå står det M356 hvor 3 er 3serien, 56 er motor volumet 5.6 liter. Den er ellers styla og drit rå, spinner nesten ikke heller, bare helt rått feste i asfalten, fy steike for en bil!!! Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg