eek Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Det så nesten like lurt ut som en bora jeg så uttafor hjemme i går. Med en diiiiger aluvinge... :roll: Veit det ser litt tett ut med så mye gummi, på 8" brei felg... men like teit som aluvinge, det var å ta i. Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Noen mener det ser teit ut når dekka blir strekt, andre mener det ikke. Vil ikke sammenligne det med en alu.vinge, men det er fordi jeg syns det kan være kult. Men i dette tilfelle vil det ikke se så veldig strekt ut, som vi ser på bilde, men det skal da passe på bilen uten at det subber for mye. Jeg skal antagelig ha 175/50R13 på 7x13" felg til kadetten min. Det blir ikke så strekt at man ser det, men profilen blir god og lav så det ikke kommer til å subbe når jeg for senka bilen. Og når vi er inne på dekk, noen som vet om det er noe spesielt med 175/50R13 Pirelli P7F dekka? Tenker på om målestokken demmes er annerledes, for det ser absolutt ikke strekt ut på mine 7x13" revolution felger. Kommer bilder etterhvert om jeg finner den dritten til å overføre bilder fra kamera,hehe. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porrchris Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Bra folk har peil her....kommer vel til å falle av stolen når jeg kommer med 225/40-14 på 10" hjula mine da....It`s all about attitude. sombrero 225/40-14 på 10" blir fett!!! Litt off topic, men hvor har du kjøpt Schmidt felga din, har lyst på det jeg og, men finner ingen som selger dette i Norge... Siter 06-Golf V 1,9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 225/40-14 på 10" blir fett!!! Litt off topic, men hvor har du kjøpt Schmidt felga din, har lyst på det jeg og, men finner ingen som selger dette i Norge... Jeg var så heldig å snuble over de på finn.no faktisk. Ingen som selger de i norge, må importere fra tyskland. http://www.german-wheels.com/ Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Jeg var så heldig å snuble over de på finn.no faktisk. Ingen som selger de i norge, må importere fra tyskland. http://www.german-wheels.com/ Vurderer 265/35 eller 40 r15 på 7x15 felgene mine. dette blir vel ikke akkurat strekking Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Vurderer 265/35 eller 40 r15 på 7x15 felgene mine.dette blir vel ikke akkurat strekking Dette vil nok bare se dust ut, tror jeg. Jeg har 215/40zr17 på 7" felga mine, og her går dekksiden rett ned liksom. -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg