olehenri Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Hehe, godtå høre..bra noen blir en stund til..:) Trukke jeg "reiser" med det første heller..hvis ikke noe annet oppstår.. :popcorn Reiser jeg så blir det ikke langt! hehe.. Corrado G60 frister no så hinsides.. Golf G60 syncro oxo.. :pray Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Reiser jeg så blir det ikke langt! hehe.. Corrado G60 frister no så hinsides.. Golf G60 syncro oxo.. :pray Du og dine planer ass, hehe..:D Men hva blir det til folkens? Må da få til noe før alle sammen sier takk for seg og drar vel..? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Hehe, godtå høre..bra noen blir en stund til..:) Trukke jeg "reiser" med det første heller..hvis ikke noe annet oppstår.. :popcorn Liten smakebit på hva jeg forhåpentligvis vil komme cruisene med :) Må bare finne en seriøs kjøper på min, ikke pare prattryner :) Jeg har tatt 3 ukers ferie fra og med 18. juli, så da er jeg villig til det meste :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Se her ja, ser bra ut! :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Du og dine planer ass, hehe..:D Men hva blir det til folkens? Må da få til noe før alle sammen sier takk for seg og drar vel..? hehe.. jeg veit.. blir like oppgitt som alle andre... jeg sku ikke hatt lov til å ha bil! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Men hva blir det til folkens? Må da få til noe før alle sammen sier takk for seg og drar vel..? "Bump, buuump it up" Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 "Bump, buuump it up" hvilken dag er detta på da? skal til säffle på fredag ;) midsommar :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Jeg har flytta fra østlandet og opp til nordvest for en stund. Har også sommerjobb, men om det blir noe av så stiller jeg:) Men hvor og når? forslag folkens? Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Men hvor og når? forslag folkens? Tjaaaa...:wonder Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Noen som skal på Mjøsmeet i Hamar nå førstkommende lørdag, rundt 20-tida? :) De som vil kan jo slå følge...så blir det en liten Golf kolonne oppover, eller noe.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Noen som skal på Mjøsmeet i Hamar nå førstkommende lørdag, rundt 20-tida? :) De som vil kan jo slå følge...så blir det en liten Golf kolonne oppover, eller noe.. Dere får ta turen,satser på god vær og masse gromt å se på. Det begynner kl 20.00,og jeg sammen med en gjeng fra Hamar kommer til å være der tidlig og "ta i mot folka" hehe. kom igjen gutta,så kan vi lines 3`rne evt, men på den betingelsen at vi blir MAAANGE!!! kan holde av plasser jeg,bare si fra hvor mange som er med!! :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Jeg regner med at jeg kommer opp isåfall! :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Hvem kommer til Hamar ikveld? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 ...................jeg :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 dere HAR!! å ta bilder!! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg