Oleee Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Hehe, for å si det sånn, neste StreetMeet blir ikke like stort her "hjemme" neste gang.. Siden det var så mange utenfor østlandet som også deltok på StreetMeet :) Skal vi ha et Golf III treff, må det nesten organiseres, helst med flest mulige forumfolk OG andre III'ere dere kjenner, veit om :) Men får dem utenfor østlandet, blir det en del kjøring og mye flowing av cash ;) Hehe.. Får ta det når sommeren er på fullt og ikke minst at flest mulig kan stille opp :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SjefsGriseBuve Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 jeg kommer.. selv om jeg jar den daueste III`rn av alle sammen.. -kristian, telemark Siter 97 VW Golf III 1,9TDK (Frontfanger, hekkskjørt, frontlykter, baklykter, grill, panserforlenger, m3 speil, sideskjørt, just senkesett, 17" felg) 92 Ford Sierra 2,0i (selges) 90 VW Corrado G60 (spiker) 92 Ford Scorpio 2,0i (spiker) 92 VW Golf II 1,6TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 *kremt* ... slenger meg ratt på jeg og... selv om jeg kjører 2'er (skal holde meg litt i bakgrunnen av dere da :)) ... må få til et skikkelig 23 synes jeg.... 23 = 2'er 3'er! :) Mvh Dan Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 *kremt* ... slenger meg ratt på jeg og... selv om jeg kjører 2'er (skal holde meg litt i bakgrunnen av dere da :)) ... må få til et skikkelig 23 synes jeg.... 23 = 2'er 3'er! :) Da kan man jo like gjerne lage et generelt Golf-meet.. Hadde vært kult det og, men kanskje en annen gang? Edit: var ikke meningen å muligens høres ekskluderende ut, men jeg tror det vil bli bedre med et 3er meet. Jeg tviler derimot sterkt på at vi kommer til å kaste bort andre golfer som stiller ;) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 blæh !!! angry Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 blæh !!! angry At jeg mener det betyr jo ikke at det blir sånn, vi får se hva som skjer etterhvert.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Jeg stiller så sant jg har bil å stille med... Mangler jg bil sniker jg meg kanskje med Maroc... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 At jeg mener det betyr jo ikke at det blir sånn, vi får se hva som skjer etterhvert.. *snøft* angry hehe.. bare tuller litt!! notin Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 *snøft* angry hehe.. bare tuller litt!! notin Regna egentlig med det, den siste linja i editen min var nok litt hinting til at det er bare å stille opp uansett :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Regna egentlig med det, den siste linja i editen min var nok litt hinting til at det er bare å stille opp uansett :) hehe... jeg har en 3'er golf i feil klær! (motormessig iallefall, samme motor som sitt i 3'ern som har 1.8l (monojet drit)) ... hehe Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 du kan jo sitta på med meg da dan! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 du kan jo sitta på med meg da dan! hehe joda, men blir jo ikke det samme da! :) hehe Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 hehe ut i kveld? før halv 10? husk filmen a! hehe halv 10 drar jeg te hamar! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 hehe... jeg har en 3'er golf i feil klær! (motormessig iallefall, samme motor som sitt i 3'ern som har 1.8l (monojet drit)) ... hehe Du kan stille som maskot?? :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 kan sitte på taket som ei nikke dokke :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg