olehenri Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Bare lufter ut tanken på et Golf 3 meet en eller annen gang. Hadde vært artig å møtes en gjeng med 3ere engang og.. UTEN snut! hehe Bare et forslag! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Bare lufter ut tanken på et Golf 3 meet en eller annen gang.Hadde vært artig å møtes en gjeng med 3ere engang og.. UTEN snut! hehe Bare et forslag! Støtter det forslaget sterkt :) Men det var det å få proto, Golf 3 GTD Spec, vr6r, mono, B.T.i og resten til lands til å komme tilbake igjen da, blir kanskje langt for dem å kjøre når flesteparten bor på Østlandet :) Eller hva sier dere folkens? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Blir litt uaktuelt for meg å kjøre 8-9 timer for å treffes en kveld. Dere kan jo komme hit i Juni da, når lokallaget arrangerer treff :) åpent for alle VW-Audi. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Må prøve å få til en storsamling en gang! Men syns hvertfall vi på østlandet kan treffes noen ganger på forskjellige steder ( byer ) hehe Hadde vært artig! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Jeg stiller sterkt på et 3'er treff, hadde vært morro :) Men det er jo plass som er det vanskelige å bestemme.. lillestrøm er jo 50mil fra meg, så det er et stykke å kjøre.. Prøve å prioritere det så det ikke blir så langt for oss alle, midt i mellom på en måte:) En plass med mulighet for overnatting osv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Jeg stiller sterkt på et 3'er treff, hadde vært morro :) Men det er jo plass som er det vanskelige å bestemme.. lillestrøm er jo 50mil fra meg, så det er et stykke å kjøre.. Prøve å prioritere det så det ikke blir så langt for oss alle, midt i mellom på en måte:) En plass med mulighet for overnatting osv:) henger på den! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Kan vel være aktuelt for min del og hvis det ikke er for langt å kjøre :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Hadde vært litt kult med "i-fart-photosession-på-veien" :) Spørs hvor mange interisserte som er villig til å møte opp da? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Hadde vært litt kult med "i-fart-photosession-på-veien" :) Spørs hvor mange interisserte som er villig til å møte opp da? :) Kunne vært kult det, prøvde såvidt under kolonnen vår, tok bilde av bilen foran og bak, men kjørte jo samtidig på litt svingete vei, så ble dårlige bilder ;) Så hvis jeg vingla eller det blinka inni bilen min så var det grunnen Hadde nok blitt bra om co-pilot/kameramann ikke hadde dratt på byen istedenfor Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Støtter det forslaget sterkt :) Men det var det å få proto, Golf 3 GTD Spec, vr6r, mono, B.T.i og resten til lands til å komme tilbake igjen da, blir kanskje langt for dem å kjøre når flesteparten bor på Østlandet :) Eller hva sier dere folkens? Mye lettere for meg hvis dere kommer nordover, til f,eks Bodø:D, eller enda bedre; ta turen til Mo i Rana(Midt i Norge) i forbindelse med Sommertreffet på Acr.. Da får dere muligheten til å kjøre på Norges beste bane;) Uansett så er det en bra idè, uansett hvor mange som kan komme:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Kunne vært kult det, prøvde såvidt under kolonnen vår, tok bilde av bilen foran og bak, men kjørte jo samtidig på litt svingete vei, så ble dårlige bilder ;) Så hvis jeg vingla eller det blinka inni bilen min så var det grunnen Hadde nok blitt bra om co-pilot/kameramann ikke hadde dratt på byen istedenfor Fikk aldri hilst på deg jeg, får ta det en dag ;) Men så på de svarte felgene dine da, hehe.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Fikk aldri hilst på deg jeg, får ta det en dag ;) Men så på de svarte felgene dine da, hehe.. Så litt etter hvilken av bilene som var din, var ikke helt sikker, sto jo et par svarte borterst.. Og du var jo i bilvasken når jeg kom til Kjeller.. Vi får ta det en annen dag ja.. Forhåpentligvis har jeg mer å vise frem enn bare felgene da :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Kanskje jeg også dukker opp ;) Men da bør det bli en liten stund til :D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Jeg stiller opp uvansett. Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Så litt etter hvilken av bilene som var din, var ikke helt sikker, sto jo et par svarte borterst.. Og du var jo i bilvasken når jeg kom til Kjeller.. Vi får ta det en annen dag ja.. Forhåpentligvis har jeg mer å vise frem enn bare felgene da :) Var to svarte ved siden av den grønne til Mandel, min og Maroc sin.. Jeg hadde emblemfri grill og Maroc hadde GTI grill :) Stod også "grandma-look" på vinduet mitt;) Neeeida, hehe.. Jeg stiller opp uvansett. Fikk aldri hilst på deg heller..men så både deg og bilen da, men ikke under nærmere oppsyn..synd! Derfor passer det så jævlig bra med et Golf 3 meet snart ;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg