Gå til innhold

Vårmønstring, Bergen torsdag 5.mai

Ranger emnet


Darkstar

Anbefalte innlegg

Et ord beskriver dette. HARRY !

 

Kjørte fra Haugesund og ble dirkekte skuffet ..

 

 

50 % av bilene hadde jo ingenting der inne å gjøre ...

 

skal være litt enig her.

var der ca 2 timer og det eg hørte var den jævla rusingen av motoren til den sølvgråe hondaen nesten innerst i p-huset.

einaste morsome var når det kom ein amrikaner forran han og begynnte å vise amrikanske muskler. da vart det stilt:):):):)

 

men det var litt kjiipt med været

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var til tider heller plagsomt med all rusingen og den høye musikken. Hadde det ikke vært for at det regnet så mye så hadde jeg stilt meg utenfor. Selv hadde jeg to biler utstilt, Volvoen min og Mondeoen min.

På standen til BMW klubben sto den noen jævlig heftige M3 er, en "rød" M3 som virkelig var et syn for øyet. "Bredeste M3 i landet" og det tror jeg, den var evig VILL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var til tider heller plagsomt med all rusingen og den høye musikken. Hadde det ikke vært for at det regnet så mye så hadde jeg stilt meg utenfor. Selv hadde jeg to biler utstilt, Volvoen min og Mondeoen min.

På standen til BMW klubben sto den noen jævlig heftige M3 er, en "rød" M3 som virkelig var et syn for øyet. "Bredeste M3 i landet" og det tror jeg, den var evig VILL!!!

 

var fin den M3en ja..var grådig brei og :D

Var ikke så dum den grå med 750hk heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår