primerasri Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Det er jo kanaler for å trekke kabler i under listene "nedenfor dørene", er jo der "original" kablene til bilen er trekt, men det blir vel lite plass til 50mm kabel, hvis du ikke skal fjerne all teip og slikt som er rundt denne kanalen, jeg trekte nettopp 21mm i denne kanalen og bak til bagasjerommet, det gikk helt fint :D Du kan jo se på det, listene er jo kun festet med klips så de er jo bare å dra rett opp, regner med det er noenlunde likt på din Hatchback.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Jeg brukte en gjennomføring som var på førersiden og kan ikke huske at det var kabler/ledninger gjennom den fra før. Slapp å demontere noen, fant den fint ved å ta hånden opp ved pedalene. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 er det laget hull i torpedoveggen på førersiden på Hatchback? (Hvis det var det du mente?) Er ikke det på min i allefall, ikke originalt, er kun hull originalt på passasjersiden! Og i trekk kanalene bakover ligger det kabler til varemen i setene hos meg... Terskellistene er jo meget enkelt å ta av, er jo bare å dra de rett opp...hvis du skal ha/har kabelen til bagasjerommet da.. :D Fungeret bra å ha kablene der på min bil i allefall, det er vel det viktigste, smak å behag :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirrmk Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Jeg fant et hull i torpedoveggen på førersiden som så veldig orginalt ut på min. Var allerede et par kabler trukket igjennom der fra før, og nok av ledig plass til å trekke et par til hvis jeg ikke husker helt feil. Fant det lett ved å ta en kikk helt bak i motorrommet på samme siden, og kablene kommer evt. ut ovenfor pedalene. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Ellers så har du nok en som kommer igjen på baksiden , oppunder, hanskerommet, en gummipropp som dekker et hull som det er mer enn nok plass til 50mm2, jeg fikk da ihvertfall inn det uten problemer, kan da vel ikke være så stor forskjell på hatchback og ikke..og om jeg ikke husker feil så ligger det minst orginal ledninger i kabelkanal saken på passasjersiden, enn på førersiden..Så der er det nok lettere å få plass til 50mm2.. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 mindre kabler i kanalen på førersiden hos meg..er helt sikker på det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Men de som ligger på fører siden er jo strøm kabler, så det er jo greit å legge all strøm på samme side, hvis du legger signalkabler på venstre side er det større sjangser får å få støy, hvis du bruker forsterker på front og bak høytalere. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Jeg fant et hull på førersiden, godt over gasspedalen var det et ganske stort hull, så kable strekkinga gikk veldig bra! Har lagd en egen "anleggmekking" tråd her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=74490 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg