Gå til innhold

på jakt etter Primera P10

Subwoofah

Anbefalte innlegg

Er så heldig å endelig ha fått solgt citroën`en min :P Så nå er jeg på utkikk etter ny bil. Har lenge hatt lyst på Nissan Primera (p10) 2.0l (125hk) slx/sri. Men jeg har ikke riktig funnet den jeg har lyst på enda. Har studert autodb/finn.no/motorborsen med lupe de siste ukene:D Noen som vet om noen forhandlere/privatpersoner i drammen/Buskerud/akershus/vestfold/østfold som har noen inne? Har et par ønsker om hvordan bilen skal være:

*Prisklasse opptil ca 60 000

*Eu ok

*helst ikke mer enn 180 000km

*gjerne takluke eller ac

*ikke rust

*manuelt gir

*helst ikke hatchback utgaven

Anyone?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge siden jeg handla primera, har linken til noen annonser enda.

En sedan jeg vurderte.. aner ikke om den er solgt eller ei ..Det var visst en LX, og det var jo ikke det du skulle ha

En til som jeg vurdere, sannsynligvis solgt. annonsen er satt "passiv", men det står ikke solgt da

Ellers er http://www.t-rex.no fin.. den søker gjennom autodb, finn m.fl.

Primera SE Hatchback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Er så heldig å endelig ha fått solgt citroën`en min :P Så nå er jeg på utkikk etter ny bil. Har lenge hatt lyst på Nissan Primera (p10) 2.0l (125hk) slx/sri. Men jeg har ikke riktig funnet den jeg har lyst på enda. Har studert autodb/finn.no/motorborsen med lupe de siste ukene:D Noen som vet om noen forhandlere/privatpersoner i drammen/Buskerud/akershus/vestfold/østfold som har noen inne? Har et par ønsker om hvordan bilen skal være:

*Prisklasse opptil ca 60 000

*Eu ok

*helst ikke mer enn 180 000km

*gjerne takluke eller ac

*ikke rust

*manuelt gir

*helst ikke hatchback utgaven

Anyone?:)

Men gratulerer så mye og velkommen i hatchback klubben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..Takk så mye:)

Kom over denne som hadde kjørt 101 000, 1 eier og alle servicer fulgt. Så da får jeg bare tåle at det ble hatchback :) Blir spennende å se hvordan jeg skal få en 50kvadrat strøm kabel igjennom bilen på lørran :rolleyes:

Går vel bra å trekke kabel... er sikkert eit hull og to mellom motor og inni bilen din og... åsso legger du den i sidene eller midtkonsollen.. spørs kor masse du vill demontere... eg hra jo ikkje P10 så eg skal kje sei om det er lett eller vanskelig... men lykke til!

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hull ja i motorrommet, men det er på passasjersiden.. :( og batteriet er på førersiden..

Hvis du tar av hjulet på førersiden, tar av plastdekselet inni hjulbuen, så finne du to hull til gjennomføring av kabel.. de er allerede brukt, men det gikk fint å presse en kabel till gjennom,, så bare føyer du på litt silikon eller noe slik at det blir helt tett.. :) men det skal sies, at jeg hadde ikke 50 kvadrats kabel..

men du kan jo sjekke det ut viss du får lyst :)

Edit: Det jeg mente var at det er hull for gjennomføreing av kabel i motorrommet, men det er på passasjersiden, og batteriet er på førersiden.

MEN , i hjulbuen på førersiden er det hull for gjennomføring av kabel, som allerede er brukt, men kan hende du klarer å presse gjenom en kabel til :)

er ikke alltid like god til å forklare.. heh

http://www.cardomain.com/memberpage/559185

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329

93 - Nissan Primera GT

Tidligere Biler:

86 - Honda Accord 2.0EX

86 - Honda Accord 2.0EX

Lenke til kommentar
Del på andre sider