Fritz Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Hei, har tenkt og bygge litt audio i bil'en og trenger litt....guidens... hva er folkets meninger om Lanzar ??? er det ok/dårlig/ræva??? både lyd messig og kvalitets messig Siter [-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34 eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS] (Ja, er hekta på "Initial D" anime serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 har ingen personlig erfaring med lanzar, men har hørt bare positive kommentarer om det Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Lanzar har både billige og dyre serier. Viss du feks går på opti serien så har du veldig bra forsterker som yter utrolig bra. Går du på vibrant serien så har du billig dritt som jeg ikke vil ha på lager engang. htg serien har du billig og bra forsterkere og annet som gir mye for penga. Viss du vil ha no gode priser så får du ta kontakt. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fritz Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 har lyst og mekke ren Lanzar Heritage serie, får en sub tillsent som jeg vant på QXL auksjon 1200,- for 2*12 på 600 W RMS og 1200 W max så at prisen på sterkera er bra, hadde det vert gøy og mekke en ren serie av et merke....... Siter [-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34 eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS] (Ja, er hekta på "Initial D" anime serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Jeg har Lanzar skjerm i bilen min. Bare positivt å si om den. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 har en 12" lanzar i bilen, ingen problemer med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg