Zipper Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Monterte En RF punch 500 a2 å 2-12" RF Punch CLX i golfen min i går. I dag skulle jeg skifte bak høytalere som jeg kjører på spilleren. Monterte sammen igjenn å skulle sette på strøm så gjikk sikringa (60A) angry Sette inn en ny sikring, samme sjedde. Sjekka alle ledningene alt er som det skal. Prøvde igjenn samme sjedde. hmhmhm Er det forsterkeren som har fått sjukdom? Siter VW Golf 2 86 mod. 16" OZ Racing GTI Stoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Kan tyde på en kortslutting ett eller annet sted. Men det skal jo ikke ha noe med spiller eller høytaller`ne bak å gjøre. Siden de går på spilleren. Sjekk ledinger på forsterken ved terminalen å sjekk om det ikke muligens er ett par kordeller som ligger å lurer sammen mellom + å - Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipper Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Sjekke det også, veldi irriterendes. Kan forsterkern vere "opp brent" da? Men er det best å parralell eller seriekoble subbene? Siter VW Golf 2 86 mod. 16" OZ Racing GTI Stoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Ein sikring blir ganske bortkasta om du parallellkopler den. Hensikten er jo å kutte straumen for å hinde skade. Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipper Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Har tatt ut alle kablene i dag. Skal legg dem opp på nytt. Men det ha vert kobla opp strøm til sigarett tenner bak i bilen, kan det vere en jordingsfeil der kankje? Siter VW Golf 2 86 mod. 16" OZ Racing GTI Stoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg