Phantom Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Den ene gangen jeg kritiserte en skrivefeil fikk jeg halve verden her inne mot meg som klikket totalt vinkel... Men støtter opp om at CAPS LOCK er irriterende samt sms-språk... Så tilhører jeg vel og gruppen som mener at en Subwoofer kalles en sub. Evt. en bass(ett basselement) og ikke en basser.. basser er ett flertallsbegrep. En bass, to basser.. Men On-topic Så lenge folk kaller noe for kunst så skal det liksom alltid være greit, personlig hadde jeg tatt på med slemtrusa om noen ripa opp min bil... Håper han må betale for 50 omlakkeringer Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arosa 1.0L Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Argh, folk som riper opp biler gjør mye mer skade enn noen som tagger på et hust ihvertfall. Er litt billigere å kjøpe en boks med maling og spraye over det som noen idioter har tagget på husveggen enn å måtte lakkere en hel bilside! Da jeg var i syden rett etter påske så ringte moren min meg og fortalte om at det var kommet en lang of forferdelig ripe på hele den ene siden. Jeg tilta helt, men ble beroliget med at det var 1 April, hehe... Puh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg