Primera SI Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Her er eit par bilder før og etter eg senket bilen... ( har fått beskjed om at den vill sige til endelig nivå i løpet av ca ein måned... NB! Får ikkje sommerfelgene mine før tidlegast midten av mai... Framme før: Framme nå: Bak nå: Fra siden før: Fra siden nå: Montering av gitter nederst... I løpet av denna veko får eg laguna leppa og! skal legge opp bilder av lakkering dersom det blir gjort... + montering... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Du vet at du har noen blå tau i fronten? Hihii.. :D Er vel bare for å holde fangeren oppe vel? Må få satt inn noe gitter foran der jeg og...Er det mye jobb å ta av frontfangeren? Det ble pent forresten. Den ser jo smekker ut nå :) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Du vet at du har noen blå tau i fronten? Hihii.. :D Er vel bare for å holde fangeren oppe vel? Må få satt inn noe gitter foran der jeg og...Er det mye jobb å ta av frontfangeren? Det ble pent forresten. Den ser jo smekker ut nå :) tauene holder gitteret presset mot kanten... det er limt med svart sikaflex... beste gitterlimen som finnes... Bilen begynner å bli bra den... men mangler fortsatt ein heil del... uansett så blir lagunaleppa og felgene det første... har snakket med han som har laguna leppa... han er i syden... får den på mandag og ei veka... det blir bra... er vel ca ein måned til felgene kommer viss eg er heldig.. men når de seier midten på mai så blir det vel slutten tenker eg.. Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg