slayer Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Noen som har peiling på andre felger en OZ og Compomotive som tåler en støyt? Skal bare brukes til vanlig kjøring.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Compomotive er jo kjent for å være "rallyfelgen",så jeg tror den tåler litt. Oz vet jeg ikke,mulig de tåler litt,ikke så mye. Tror vel at de fleste felger tåler like mye.... Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Compomotive er jo kjent for å være "rallyfelgen",så jeg tror den tåler litt.Oz vet jeg ikke,mulig de tåler litt,ikke så mye. Tror vel at de fleste felger tåler like mye.... Jeg VET at OZ og Compomotive tåler mye, men jeg lurte på om det var noen adre felgtyper som tåler endel også.. Alle felger tåler ikke like mye.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Hvis det er til hjelp kan det nevnes at felger fra de kjente merkene er som en hovedregel mere solide enn sine konkurrenter. Og smidde felger er selvfølgelig lettere og sterkere enn ditto støpte. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Speedline? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Speedline? Kikka på dem nå, men tror ikke de passer helt på familebørsa mi.. :) Har egentlig bestemt meg for OZ Superleggera, men ville bare ta en siste sjekk for å se om det er noe annet som kan falle i smak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Skal bare brukes til vanlig kjøring.. Planer om å kant kjøre mye? eller ska kona bruke bilen mye;) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Planer om å kant kjøre mye? eller ska kona bruke bilen mye;) Nei har ikke planer om det, men veiene her jeg bor tar knekken på felgene.. Femte felgen som det har blitt kast i nå. Kona er faktisk veldig flink til å kjøre, har ikke ødelagt eller gjort noenting galt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Noen som vet noe om kvaliteten på dette merket: http://www.millemiglia.co.uk/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg