Martin H Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Har noen små morsomme erfaringer fra da jeg installerte spiller i bilen min. Det første jeg fant ut at noen langt inne i ledningskaoset hadde koblet sammen tennings og batteri strøm kablene, slik at jeg ikke kunne bruke start når tenninga ble vridd om. Men men, jeg monterte spilleren og trodde alt var sånn som det skulle, men den gang ei. Av og til når man åpnet førerdøra, så restartet spilleren seg, dette er da ikke av det verste, det verste var at når man trykte inn nødblinken, som ikke funka da, så slo spilleren seg av, og NEKTA å slå seg på før man slamra ei dør hardt igjen. Etter jeg fjernet en hvit kabel som var kobla på strømkablene som gikk til spilleren, så gikk det problemet bort, og nødblinken funka igjen, men da slutta plutselig turtelleren å funke. Noen som vet hva faen som skjer her? Bmw 518i 85 modell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Vet ikke hva problemet ditt er, men høres ut som om noen har hatt det gøy inni dashbordet ditt. Jeg ville nok tatt ut dashbordet, eller ihvertfall store deler av det og sett etter uoriginale koblinger. Koble slik at alt blir originalt igjen, burde være relativt greit hvis du ser på fargene. Se også etter evt. spor av brann. Sjekk at det er god kontakt ved alle tilkoblinger, både + og jordingspunkter. Så monterer du spilleren. Lykke til, kan hende du trenger det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg