Ticket2Fly Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Ønsker å kjøpe en topp til min B200 motor...billig helst! Tar gjærne i mot tips om hvem som har en slik.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet Februar 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Er forresten en 1000530 topp det er snakk om! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 er dette 240 eller 360? jeg har tre 398-topper som har stått på b21 tror jeg. 8v-topp eller? tror det meste passer om hverandre på de gamle motorene... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet Februar 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Originally posted by Skrotnisse er dette 240 eller 360? jeg har tre 398-topper som har stått på b21 tror jeg. 8v-topp eller? tror det meste passer om hverandre på de gamle motorene... Det er til en 2l som står i en 85 mod 360. Må stå 1000-530 på toppen hvis jeg forstod "suggen" rett! 8v seff :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 Skal du ha den toppen min eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet Februar 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 Jepp skal ha den hvis den funker greit ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 Ifølge den forrige eieren, så ble hele motoren overhalt for 50000 km siden. Så tilstanden er nok bra i lang tid fremover... Men Hvor bor du? PM meg om resten da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet Februar 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Hei har sendt pm, men får stadig beskjed om at innboksen din er full !! Uansett, dette var det jeg sendte. "Hei Robert, hvis toppen er så bra som du sier så skal jeg ha den. Pris vi snakket om tidligere var 500 ?! Jeg betaler i tillegg frakten Skien hvor jeg bor, vet du hvor mye en slik topp veier sånn ca? tror det går greit inntill 20 kg i posten som bedriftspakke....hvis ikke finner vi på noe annet,det ordner seg helt sikkert" Mvh Andre` Lindaas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg