Gå til innhold

Har du kjøpt eller lastet ned photoshop/paintshop?

Ranger emnet


MeSs

Har du kjøpt eller lastet ned photoshop/paintshop?  

91 stemmer

  1. 1. Har du kjøpt eller lastet ned photoshop/paintshop?

    • Kjører Trial Versjon
      3
    • Kjøpt!
      6
    • Lastet ned (Cracka)
      84


Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vil ikke tro at folk tar en mer seriøs med mindre skrivefeil, tror ikke folka her er så nøye med skrivefeil(noe DU er:S)

BTW: jeg har LASTET ned PS!

 

Joda, jeg tror nok et flertall synes det er slitsomt å lese sms-språk på et slikt forum.

Og det virker ikke som om det er lagt så mye energi bak et innlegg med slikt språk heller. Men det er litt off-topic.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg tror nok et flertall synes det er slitsomt å lese sms-språk på et slikt forum.

Og det virker ikke som om det er lagt så mye energi bak et innlegg med slikt språk heller. Men det er litt off-topic.

 

fletallet her på ps forumet er vel under 16? :P og kan sms "språk" tror ikke alle synes det er så vanskelig å lese

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fletallet her på ps forumet er vel under 16? :P og kan sms "språk" tror ikke alle synes det er så vanskelig å lese

 

Hehe. Ja.

Det går an å lese det, ingen problemer, jeg er da ikke 80 selv heller.

Men hvorfor gjøre det vanskeligere å forstå når en skal skrive noe?

 

Men for all del, bare et råd fra min side. Jeg vet at mange gir faen i å lese/svare på poster som inneholder kun forkortelser og tjafs.

 

r d ok lr? :rolleyes:

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vell j fant dem hehe

 

her har dere noen linker til bilige photoshop :D

 

http://www.thedealdepot.net/windows.htm

 

http://www.americansoftwaresales.com/

 

http://graphicssoft.about.com/od/photoshop/f/cheapprice.htm

 

så løp og kjøp ahaha .. :D skal finne flere , j har noen til ,men den j vil ha er spesielt for studenter men j skal lete litt til ;)

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men uten internett og feks kazaa hadde ikke artistene vært så høyt profilerte.... internett og napster og de der har gjort utrolig mye for musikk bransjen, uansett hva de sier.. sier ikke at d er rett å laste ned.. men j har ikke råd til å kjøpe nye cder hele tiden.. og desuten er d som regel bare enkelt sanger j vill ha tak i.. og er ikke alle som kommer ut som singel.. og selv om de gjorde d vill d blitt veldig mange plater å i bilen!!!! og med programmer så syns j ikke d er noe stort prob at privat folk laster ned.. værre med firmaer som tjener penger på dette og ikke betaler for d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår