farlig Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Hei! Vurderer å selge min turbosmart veeport dumpventil. Ventilen er helt strøken! Det er bare å by... http://www.wheelspin.com.au/catalog/images/type2veeport.jpg Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 bilde ?? str ? ca pris ? åssen lyd er det på denne saken ? plystrer vel ikke ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Har lagt til en link med bilde. Om du vil ha bilde av min, som ser nøyaktig lik ut, kan jeg sende det på mail. Ventilen har 38mm tilkopling, men et trykkrør på 65mm med påsveiset adapter kan medfølge om det er interessant. Den koster 2500kr ny, og er på alle måter så god som ny. Ventilen kommer i orginal eske med bruksanvisning.. Lyden er litt vanskelig å beskrive, da jeg ikke har fått justert ventilen riktig i forhold til min motor. pyssssj ??? Interessert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Har lagt til en link med bilde. Om du vil ha bilde av min, som ser nøyaktig lik ut, kan jeg sende det på mail. Ventilen har 38mm tilkopling, men et trykkrør på 65mm med påsveiset adapter kan medfølge om det er interessant. Den koster 2500kr ny, og er på alle måter så god som ny. Ventilen kommer i orginal eske med bruksanvisning.. Lyden er litt vanskelig å beskrive, da jeg ikke har fått justert ventilen riktig i forhold til min motor. pyssssj ??? Interessert? fixer vel ikke ett lite lydklipp ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 jeg har desverre ikke noe verktøy til å ta opp lyd med, og siden den heller ikke er justert riktig vil jeg ikke gi noen "fasit" på hvordan den høres ut. det er hvertfall en stor ventil som slipper ut nok luft, og det hører man! Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Har erfart at denne plystrer, hvis du strammer den hard nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Ingen som vil ha en grom dumpventil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Ossen pris skal du ha for denne??? Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Hei! Hadde tenkt meg omtrent 1500 for den. Interessert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Dumpventilen er nå solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Det kan virke som at ventilen fremdeles er til salgs... Noen som kan tenke seg en grom åpen dumpventil?? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 er kromrøret ventilen sitter på med ? er vel ikke intr i å bytte mot noe ?? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Hei! Du kan få med kromrøret om du ønsker det. Tja, trenger egentlig pengene da, men hva har du å tilby da? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 tja, har vel kanskje ikke fryktelig mye å tillby. Har litt diverse ting liggenes, kan ramse opp litt : Audi s2 eksos anlegg (brukt) Orginal bakdemper til corrado (brukt) pioneer cd/rds radio spiller (god som ny) Grått Skinntrekk til bmw 318, kun stolene foran. Satt i en 97 mod. 2 stk oldschool shelby cobra felger, tror det er 13 eller 14", satt på en opel manta. kanskje ikke så mye spennende her, men si ifra om det er noe av interesse ! Har sikker mer liggenes men kom opp på mer i farta. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Hmm, der var det ikke mye jeg har bruk for... Hvis du ikke har noen bra volvodeler, så selger jeg den for penger.... Fremdeles interessert? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg