Gromit Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Bedre å ringe. Du får stikke innom dekkmann her i ålesund eller dekkpartner. De har som regel en god oversikt EDIT: Hvis du bruker den dekkgreia der bilen vises så ser du hvilke felger fra Martins som går på Volvo 240. TD Monza er jo råtøffe på 240. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Bedre å ringe. Du får stikke innom dekkmann her i ålesund eller dekkpartner. De har som regel en god oversikt okej..takker=) har ikkje nåke felga til salg du da..sida ej bor rett over sjøen:P hehe Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 okej..takker=) har ikkje nåke felga til salg du da..sida ej bor rett over sjøen:P hehe nei. kjører stål selv, vurderer å bytte bil etter sommeren. Vært mer praktisk med stasjonsvogn for å si det sånn. 940 Turbo blir det i såfall. Jeg får se hvor mye penger jeg tjener i sommer på Clas. Sjekk ut de Monza felgene. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 nei. kjører stål selv, vurderer å bytte bil etter sommeren. Vært mer praktisk med stasjonsvogn for å si det sånn. 940 Turbo blir det i såfall. Jeg får se hvor mye penger jeg tjener i sommer på Clas. Sjekk ut de Monza felgene. jau..hehe..okej Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Så var det de 10 fordømte tegnene da. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Så var det de 10 fordømte tegnene da. hehe..jau..fine felger da..men har lyst på nåken me litt kant på å ikkje so mange eiker på..men mange av dei med mykje eiker er fine også da.. Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Kan hende det. Smaken er som baken, Syns felger med masse tynne spiler er finest. Stort sett fine uansett bil. OZ Superleggera er det vell? eller superturismo? Nydelig felger. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Kan hende det. Smaken er som baken, Syns felger med masse tynne spiler er finest. Stort sett fine uansett bil. OZ Superleggera er det vell? eller superturismo? Nydelig felger. jaja..fine felger..min favoritt er vell super DTM felgene 8" felg 17-18" Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg