Becmaister Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Lurer på hvilken løsning som vil gi best lyd for meg: Alternativ 1: Bytte ut Original 4" (10 cm) Høyttaler, med en bedre 4" der mellomtone og diskant er i ett! Alternativ 2: Kjøpe komponent sett, der jeg plasserer mellomtone høyttaleren der den originale 4" står, og sette diskanten et sted der det er mest ideelt for lyden Bilder for vurdering av plassering Tips mottas med takk! Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Mitt svar blir; -Alltid komp. sett :) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Har du noen anig om hvordan jeg kobler delefilteret? Skal de høyttaler kablene som går på den gamle høytaleren inn på inngangen på delefilteret istedet? Evt plassering av diskant? Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Her er en basic koblingssak... Plasser diskanten der du synes den høres best ut, få lyden mest mulig mot deg, evt rett opp slik at den treffer frontruten Nb! Er dårlig i paint ;) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Her er ett alternativ til høyttalere http://www.bilstereospesialisten.no/Bilder/Macrom/EXT40.jpg Koster omkring 4000,- og spiller genialt. Har selv 6" settet, helt villt bra lyd=) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Den eneste coax høytaleren jeg vet om som kan gi vettug lyd ved en sånn plasering er Morel`s Integra 4 88-91 Mazda 626 har nesten samme plasseringa av orginal uttaket i dashbordet. Der har et component system med basselementet i orginal hølet og diskanten montert i en metallstrimmel på undersiden av dashbordet, vinklet mot lytte posisjonen gitt brukbare resultater. også her har Morel noen ypperlige saker som passer fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Morel finner du på denne siden (tror jeg :titties: ) Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Takker, takker! :D Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg