Rømmling Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Litt hjelp trengs er dette vanskelig å sett på så det blir pent og hvordan gjør jeg det er det noen som har noen bilder hvordan resultatet av det ble har lyst til å få litt spesielt preg over bilen min men er jo redd for å ødelege mere en jeg fikser Hvilken type sparkel/lim skal jeg bruke er eller må jeg skru fast også og hvor mange tomer eksos anlegg kan man ha på bilen(lovlig) Siter Toyota Sportscar Owners Group Norway TS-ogn forum *5 linjer burde vært nok for alle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Vet ikke om det var tak eller panser scoop du tenkte på, men her er takscoopet til en kamerat... framgangsmåte på dette: lime det fast i taket med rute lim poppe med 80 poppnagler rundt hele scoopet sparkle med glasfiber sparkel, deretter med finsparkel for å ikke se no overgang. lakkere taket. Viss du ikke popper det fast er det stor sjans for at det kommer til å sprekke i kantene... Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 og hvor mange tomer eksos anlegg kan man ha på bilen(lovlig) Du kan ha 10 tommers eksosanlegg hvis du vil.Men det må tilfredstille krav satt av veidirektoratet mht støy, utslipp etc. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensen78 Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Hvem er du. Ståle her. Folldøl jeg og!!!!! thumpsup :hello: Siter In our minds we are always racing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg