Gå til innhold

Hvor kan man kjøpe 150A ANL sikring (til en god pris)?

Ranger emnet

Arosa 1.0L

Anbefalte innlegg

Hey!

Jeg trenger en 140A-150A(finnes 150A?) ANL sikring, skal opp til torshov bilrekvitista nå, men noe sier meg at deres priser på slike ting er noe dyrere enn hva det egentlig koster, så lurer jeg på hva er en vanlig/grei pris på en 150A ANL sikring (kun sikringen, har sikringsholderen), og hvor får man kjøpt det i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!

Jeg trenger en 150A ANL sikring, skal opp til torshov bilrekvitista nå, men noe sier meg at deres priser på slike ting er noe dyrere enn hva det egentlig koster, så lurer jeg på hva er en vanlig/grei pris på en 150A ANL sikring (kun sikringen, har sikringsholderen), og hvor får man kjøpt det i Oslo?

kjøp automat sikring :)

http://www.mamut.com/controls/shop/shops/1/standardplist.asp?wwwalias=dynabel&subgid=19&gid=21

Evnt. gå til : http://www.mamut.com/dynabel

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God idé, men det har jeg fra før av i bagasjerommet (bruker den for å kutte strømmen).

Har ANL sikringholder som skal festes rett ved batteriet. Trenger bare sikringen. Torshov bilrek. skulle ha 130kr for en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki :)

jeg har ved batteriet :) 100amp auto..

Ja det er ikke noe i veien med å ha automatsikring der, men siden jeg har en ANL sikringsholder, så tenkte jeg at det ville bli billigst å kjøpe en sikring +min sikringholder er vanntett og med den automatsikringen så må man jo være ekstra forsiktig at strømtilkoblingene ikke kommer borti chassis/jording...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ikke noe i veien med å ha automatsikring der, men siden jeg har en ANL sikringsholder, så tenkte jeg at det ville bli billigst å kjøpe en sikring +min sikringholder er vanntett og med den automatsikringen så må man jo være ekstra forsiktig at strømtilkoblingene ikke kommer borti chassis/jording...

sant.... tror jeg skal slenge en ballong elle rnoe rundt på min hehe.

Vel 130kr er grei pris for sikringen tror jeg... uten at jeg vet sikkert da...

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider