Gå til innhold

Hjelp!

Ranger emnet


CorraDon

Anbefalte innlegg

Corradopanser må skaffes snarest!! Noen der som kan hjelpe meg? Helt krise, bilen skal på motorfestivalen og i går på vei hjem fra verkstedet fløy panseret opp, knakk, og knuste frontruta.. Ruta kan antageligvis ordnes kjap, men trenger veldig et panser! håper noen kan hjelpe meg...

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dvs at du trenger pasner i dag eller i morra da lr? det er vel kommet noen corradoer på norske skroter nå!!! skader kansje ikke og ta noen tlf rundt om og høre? du har ikke så veldig god tid på det! men lykke til! håper du klarer det ;) har ikke hørt med norskebildelesenter`?`de har muligens!

89 Corrado G60 (driver å bygger opp)

69 Bobble Rodster cab (havarert motor)

83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813

93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, trenger i dag lissom, sitter å ringer høggere nå, ikke noe positivt svar enda... Rute er fikset nå ser det ut til, da er det bare å få fikset bulken i taket og lakkering av panseret som må gjøres.. lakkereren min skulle hjelpe så godt han kunne.. Nbs hadde kun ny, koster 7000,-, har nok ikke råd til det antagelig..

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... men det er bra det da! hvor er det du fikk tak i da? hvis ikke kan du jo snakke med han derre G-tech duden også vet han har litt deler! men sjekk det nøye. alt annet jeg har kjøpt av han har bare vært piss! hehemen det er vel det han er kjent for!!!

89 Corrado G60 (driver å bygger opp)

69 Bobble Rodster cab (havarert motor)

83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813

93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Corradopanser må skaffes snarest!! Noen der som kan hjelpe meg? Helt krise, bilen skal på motorfestivalen og i går på vei hjem fra verkstedet fløy panseret opp, knakk, og knuste frontruta.. Ruta kan antageligvis ordnes kjap, men trenger veldig et panser! håper noen kan hjelpe meg...

 

kondolerer. du har nok en av de feteste corrane jeg har sett. sinnsyk farge osv. skikkelig synd at sånt skjer. håper det ordner seg for deg. vil se den bilen utstilt jeg

 

wrooooommmm pysj :)

Benekter du fakta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser ting litt lysere ut! Panser er klart, Riis sponser meg med rute, venter kune på svar om retting av tak, sikkert svar om lakkering og sist men ikke minst penger... Takk for hjelp forresten! en kamerat ringte litt rundt å fikk tak i et panser, mer vet jeg ikke, mange som styrer rundt nå lissom!

Takk lars;)

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var det stopp.. Ser ikke ut at det blir noe Corrado på utstillingen likevel, ble dårlig med penger til selve panseret dessverre... Skal prøve å få det fikset til neste utstilling da... Får håpe ting er i orden til da.. Noen mente jeg kunne stillle ut uten panser, men vet ikke jeg ass...

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var det stopp.. Ser ikke ut at det blir noe Corrado på utstillingen likevel, ble dårlig med penger til selve panseret dessverre... Skal prøve å få det fikset til neste utstilling da... Får håpe ting er i orden til da.. Noen mente jeg kunne stillle ut uten panser, men vet ikke jeg ass...

 

ikke gi opp nå.. still uten panser hvis du må.. motoren ser fet ut ;)

 

ingen som hadde panser alltså? hvor mye må det maks koste? skal se om jeg får ordna noe her

Benekter du fakta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte nok dessverre kaste inn flagget i dag, ville ikke stille ut med de bulkene i taket... En oppretter tippet takseringa ble på rundt 40 000,- så er nok ikke bare bare lissom... Fikk tak i flere panser, ruta sponsa riis meg med, og lakken var i boks, men tenkte det er bedre å vente til den er helt perle igjen;)

TUSEN HJERTELIG TAKK TIL ALLE SOM HAR HJULPET! Helt vanvittig hvor folk har styra i dag, ringt å tilbydd hjelp og penger... Men, bilen kommer tilbake, sterkere og enda råere! Ble noen nye planer nå;) Må se det lyse i det, ordner seg alltid;)

Skal se om jeg får smekka inn noen bilder etterhvert, håper dette ikke skjer mot andre lissom!

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ikke streetmeet, må stå hos oppretteren... folk får se den på første Gatebil tipper jeg! da bør den være rimelig klar... Får stå å se på dere jeg Lars, nok av fine biler der;)

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår