goåfør Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Hei alle dB-Dragere. Den 16. Mai er det klart for en dB-Dragracing konkuranse hos Radiomax på Svinesund. For mere info se her og her. Mvh Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Noen som skal hit? Vurderer å lage meg en rask kasse til 10erene bare for å teste.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Lykke til med konkurransen... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 hadde tenkt meg hit, men jeg har litt problemer med cd spillern min...den hakker når det kommer bass. PGA dette så jeg bruker stort sett bare bærbarminidisk-spiller kobla inn på aux inngangen. så det jeg lurer på er om dette kan brukes i konkurannsen? eller må det spilles med en cd som arrangørene har? Dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Du må bruke dB jams, og den finnes ikke på minidisc, så du må nok fikse cd spilleren din... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Du må bruke dB jams, og den finnes ikke på minidisc, så du må nok fikse cd spilleren din... hmm....må se om jeg får lånt meg en spiller da...jeg har dbjams vol 6 kopiert over på md, men det går heller ikke ann å bruke? (har orginal cd'en også, ikke lasta ned eller no). er det noen andre begrensninger jeg må tenke over også? som ekstra batteri eller kondis eller no? vet ikke helt hvilken klasse jeg skal stille i... utstyret mitt: 3x pioneer 121 spl (12") 1x Hammer H1 1x kondensator(1farad) pioneer spiller planet audio forsterker til "vanlige" høytalere 1 par 6x9" 1 par 6,5" og ett par 4" har også ett ekstra maxxima 900 Dc batteri i bagasjerommet. jeg har aldri vært med på en db drag eller sett en "live" så jeg setter pris på den hjelpen jeg kan få! Dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 er det mange som skal dit?? er butikkene også åpene i svinesund ,eller feirer de også pinse.?? Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx dB Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 hadde tenkt meg hit, men jeg har litt problemer med cd spillern min...den hakker når det kommer bass. PGA dette så jeg bruker stort sett bare bærbarminidisk-spiller kobla inn på aux inngangen. så det jeg lurer på er om dette kan brukes i konkurannsen? eller må det spilles med en cd som arrangørene har? Dani RF spiller ell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 nei... pioneer deh 5600 tror jeg den heter...er nr to...måtte bytte den første fordi den hakka bare d kom lyd omtrent... dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Har en bmw525ix altså stasjonsvogn. Men det er grønne skilter på den. Vil den da gå som varebil? har en enkel instalasjon baki. Ikke noe større enn hva en lett hadde fått plass til i en stasjonsvogn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 ingen som har no siste tips før kampen? hehe... Er det lov å ha kondensatorer? fant ikke noe om det i reglene? dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Står i reglene dette. Men jeg ville, om det er mulig koblet den vekk.. Du sløser med strøm om du har kondensator, og i dB-drag vil du IKKE sløse med strøm, hehe.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Har en bmw525ix altså stasjonsvogn. Men det er grønne skilter på den. Vil den da gå som varebil? har en enkel instalasjon baki. Ikke noe større enn hva en lett hadde fått plass til i en stasjonsvogn. Dette er vel kanskje ett lite tvilstilfelle da, for mener på at dette har blitt diskutert før, og at dette ble godkjent, så lenge reglene blir fulgt. Kan vel stille i en klasse som ikke krever baksete osv. Superstreet 1-2 NW eller noe sånn, kommer jo også litt på åssen anlegget er bygget opp inni bilen.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 utstyret mitt: 3x pioneer 121 spl (12") 1x Hammer H1 1x kondensator(1farad) har også ett ekstra maxxima 900 Dc batteri i bagasjerommet. Dani Med dette kan stille i f.eks Street C Street C: Maks 4 forsterkere Maks 4 stk 12" basser Kondensator(er) maks 2 farad totalt Maks 2 batterier Bilen kan ikke være modifisert innvendig. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx dB Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Jeg spilte høyere med kondensator i rookie enn uten... 0,3 dB mer. men andre spiller høyere uten kondensator så det må du nesten bare prøve deg frem med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg