sInnzYk Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 sånn ca pris? vet dere om noen steder de gjør det.. kjekt å vite liksom Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 sånn ca pris? vet dere om noen steder de gjør det.. kjekt å vite liksom tja.. polo classic på forumet her gjør det :) husker ikke prisen.. Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 tja.. polo classic på forumet her gjør det :)husker ikke prisen.. okei.. takker :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 okei.. takker :) http://www.volksport.no Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 http://www.volksport.no takker for det.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 noen som har overhalt sin g-lader her? lurer litt på hva dere betalte.. :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Overhalt min hos Volksport, betalte 1000kr + en g-lader. Tror jeg nesten meste ihjel Erlend :P , ettersom det ble en endel tolltull med delene... Så det tok lang tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Overhalt min hos Volksport, betalte 1000kr + en g-lader. Tror jeg nesten meste ihjel Erlend :P , ettersom det ble en endel tolltull med delene... Så det tok lang tid. 1000 kr.. er ikke det billig a? :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 1000 kr.. er ikke det billig a? :D Kommer jo an på hva du synes en hel g-lader er verdt da.... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Kommer jo an på hva du synes en hel g-lader er verdt da.... jada... :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Hadde lite med cash, ga bare 2k får den ladere så :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Overhalt min hos Volksport, betalte 1000kr + en g-lader. Tror jeg nesten meste ihjel Erlend :P , ettersom det ble en endel tolltull med delene... Så det tok lang tid. åssen funker dette da ? gir du din gamle lader og penger i mellom ? eller er jeg på bærtur nå??:) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 åssen funker dette da ? gir du din gamle lader og penger i mellom ? eller er jeg på bærtur nå??:) Hos de fleste leverer du inn din og får din i retur når den er overhalt/portet Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Hos de fleste leverer du inn din og får din i retur når den er overhalt/portet oki, hva vil prisen ligge på for ovarhaling og max porting da ? rundt 10k ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Over hale lader er ikke noe problem da. Trenger bare litt verktøy for å dra ut lagrene. Er fort gjort å fikse en lader. Jeg har billige deler og gjør jobben billig også. Har noen kit liggende som går billig. 3000 kr stk. Tømmer lageret. http://www.vwteam.org Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg