Antyoui Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Høres så greit ut når du sier det sånn, selvfølgelig...hehe, men.. I mailen jeg fikk står det: veil. pris 2919 inkl. mva. siden ansa skal slutt å selge i norge kan vi selge den for 2335 inkl. mva det finnes en slik potte i norge.. det var svaret jeg fikk, syns ikke det er en upris i forhold til alternativene som apexi og supersprint.. Ok,,det var jo en overkommlig pris,,vet du noe om korleis den høres ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Jeg aner ikke, må vel høre med de som selger den da tror jeg.. Du har jo en fordel i og med att du kan sette den rett på bilen uten å gjøre noe mer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Jeg aner ikke, må vel høre med de som selger den da tror jeg.. Du har jo en fordel i og med att du kan sette den rett på bilen uten å gjøre noe mer.. hmm,,ja. Den potta eg har på no den skal av så fort så mulig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Høres så greit ut når du sier det sånn, selvfølgelig...hehe, men.. I mailen jeg fikk står det: veil. pris 2919 inkl. mva. siden ansa skal slutt å selge i norge kan vi selge den for 2335 inkl. mva det finnes en slik potte i norge.. det var svaret jeg fikk, syns ikke det er en upris i forhold til alternativene som apexi og supersprint.. høres billig ut.. men de selger løse skjøter åsså trur æ.. for æ brukte to sånne å et rør når æ fjærna katalaysator'n :rolleyes: å da er det bare å ta av det som står på den nye :) å da er det litt lettere... Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 høres billig ut.. men de selger løse skjøter åsså trur æ..for æ brukte to sånne å et rør når æ fjærna katalaysator'n :rolleyes: å da er det bare å ta av det som står på den nye :) å da er det litt lettere... Har du fjerna katalaysator'n på primeraen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacob Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Hei, jeg har fått flere e-post herfra i følge mail - jeg har ennå denne potta til salgs. Pris: kr. 2919,- veil pris - NÅ KUN KR 2335,- inkl mva Evt frakt tilkommer NB KUN 1 STK Siter Jacob Kielland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Har du fjerna katalaysator'n på primeraen din? ja :) har gått gjennom eu-kontrollen helt greit to ganger nå ;) har du ? Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Nix.. ikke fjernet den.. merket du noen bedre effekt, eller lyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 dem sier jo at den fjærner 10% sånn ca av effekten.. merka forskjell... kat'en demper ikke lyd sombrero Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg