Gjest Mr. Omega Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Jeg har drevet med en Skyline, men ikke fornøyd angry Jeg synes ikke den er bra i det hele tatt! orginalen:Modden: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Nice modd. LOL:P:P hvilket prog bruker u?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 CS, men synes du den var bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 CS, men synes du den var bra? CS??? hmm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Om man tar din lave alder og dermed også sannsynligvis lille erfaring med denne typen "arbeid" syns jeg faktisk den var ganske bra.. keep moddin'.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 :) takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Synes ikke det var så bra modd, men du gjør fremskritt. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 modden ble ikke så bra.. men øvelse gjør mester.. så stå på ;) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 CS??? hmm.. Adobe Photoshop CS.. eller 8.0 om du vil.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 sInnzyk: Jeg øver vær dag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Hahaha,tror jeg dævver av lattiskrampe!! Syns den var elendig,helt grusom. Men som Helios sier,så er den helt okey modd med tanke på alderen din og dine ferdigheter på ps.... Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 hyggelig du er da :fingers: :knob: det er greit å si at ting kan forbedres, men herregud...er ikke akkurat noe bedre du.... notin Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Har Mr.156 PS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Har Mr.156 PS jepp!!! mn skulle ikke tru d!!:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Hva har det med saken å gjøre om han har PS eller ikke? Han er ærlig.. kanskje litt for ærlig, men likevel ærlig.. burdte kanskje vært litt mer konstruktiv, men.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg