Gå til innhold

Pris på Mazda Rx7

Ranger emnet


Mauro

Anbefalte innlegg

Hallo,

 

Jeg satt bare å lurte på hvor mye jeg må ut med for å skaffe en fin Mazda Rx7 med rattet på venstre side?

 

Hvor er det billigst å importere ifra, og hvor mye vil totalsummen bli?

 

 

 

Vil ha en litt tøff første bil! :)

BMW M3 Coupé 3.2 1996

xBMW 320ci Cab 2002 Mtech

xVw Golf IV Highline 1999

xBMW 320i Coupé 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo,

 

Jeg satt bare å lurte på hvor mye jeg må ut med for å skaffe en fin Mazda Rx7 med rattet på venstre side?

 

Hvor er det billigst å importere ifra, og hvor mye vil totalsummen bli?

 

 

 

Vil ha en litt tøff første bil! :)

Btm total service har en til 220 000 ca, tror ikke du får det billigere enn det :) Hvis det var det karosseriet du mente da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigere en 220 lapper skal du nok enkelt klare!

 

Tyskland frarådes, mye luguber kvalitet der. USA derimot er et flott land, med fine bilpriser. Ta en titt på Autotrader, eller Ebay, så kan du danne deg et bilde av hvordan prisbildet er. Frakt kommer seg på ca 10 lapper med forsikring fra California, moms 25 prosent av kjøpesummen med frakt, pluss ca 60 lapper i avgifter for en original 255 hester. Jo nyere bilen er, desto dyrere blir den.

83 RX7 12A Turbo

89 Ford F-250 XLT Lariat

 

x80 RX7 13B

x82 929 HT Coupe

x89 929 2.2i GLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btm total service har en til 220 000 ca, tror ikke du får det billigere enn det :) Hvis det var det karosseriet du mente da.

 

 

229' etter det jeg husker. Helt org. bil som ser bra ut. Flinke folk som selger den også. Daglig leder har en gammel BMW puke, men det er en 73 mod.3,0s som det er byttet til en 408hk m5 motor :dude: . Au det gikk fort. Ta en titt på denne bilen om du er på leit. Får det ikke mye billigere!

 

-R-

Renault Espace 2,2 dt. Litt mods.

x 323 GT-R

x Mx6 2,5 v6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår