ToRReS Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Post #2! :D En enkel modding. Ser det realistisk ut eller? :rolleyes: Tenkte å gjøre mere, men nå er jeg så trøtt :D Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 bakfelgen er vel litt for stor...ellers ser det bra ut. Siter 1995 E34 520iE E30 320i(X) + E30 318iS (X) E36 320i(X) E21 323i(X) E34 525i(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Sitter å knebler meg selv for å unngå å si ting som henspeiler på smak, men ellers en ok mod. Den ene lykta mangler lokk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Bildet er veldig kornete.. I tillegg bør du bruke felger som allerede er på en bil, slik at du får med bremsene bak..Ellers gjelder de andre kommentarene for meg også.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Når det gjelder det lokket, er jeg fullt klar over det. Som jeg skrev, så er den ikke ferdig enda. Felgen bak så jeg ikke før du sa det :) Og bremseklosser skal monteres etter hvert ;) Takk for responsen! Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg