^Vello Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 245, rått! Men hvis du ikke liker dem, er det bedre å vente på GTR felgene.. Er stiligt når det er kant på felgene ja! Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Har gledet meg lenge til å få limited felgene mine.. men i dag fekk eg beskjed om at det er tomt med min boltsirkelll pga begrenset produksjon av denne jubileumsfelgen... stresser som faen nå for å finne ein felg eg vill ha... Edit: Har senket bilen og bestemt meg for å vente til Limited blir tilgjengelig i mai... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 skal prøve å få tatt bilde med de cupfelgene uansett kosn det går! Fekk ikkje tatt bilde med cup felgene... men det var knall tøft! for å få det godkjennt måtte hjulbuene valses litt... og det gidder eg ikkje... Kanten på de felgene var sinsjuk! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg