Gå til innhold

B23ET Ø. kjøpt!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

euro-1 her på forumet har en b23et! vis du betaler greit med peng kanskje han slipper den da!ikke vet jeg...

 

b23et har jo sterkeste bånn volvo noen gang bygd til rødblokk.

smidde stempler,m-råder,smidd veiv.

405svanhals topp med h-kam og greier,den motorn funker gøtt!!! :titties:

 

den er også komplett med alt!er jo ikke værre enn og høre med han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

euro-1 her på forumet har en b23et! vis du betaler greit med peng kanskje han slipper den da!ikke vet jeg...

 

b23et har jo sterkeste bånn volvo noen gang bygd til rødblokk.

smidde stempler,m-råder,smidd veiv.

405svanhals topp med h-kam og greier,den motorn funker gøtt!!! :titties:

 

den er også komplett med alt!er jo ikke værre enn og høre med han

 

 

den skal dama mi ha....ikke sleng med leppa nå paul!!!

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal vel ha på den supre gassern du har nå da.. med gullkork

Så får du jo mye mere hester enn med injection :rolleyes:

 

Hei hei hei! aner jeg en tone her :rolleyes: hehe. Det forgasser greien funker supert...Bortsett fra at det bruker ikke under 2l på mila!! Så jeg kaster ut hele ATen og putter i noe mer stabil B23ET...Tjener det inn igjenn på at den bruker 1l mindre bensin på mila..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei hei! aner jeg en tone her :rolleyes: hehe. Det forgasser greien funker supert...Bortsett fra at det bruker ikke under 2l på mila!! Så jeg kaster ut hele ATen og putter i noe mer stabil B23ET...Tjener det inn igjenn på at den bruker 1l mindre bensin på mila..

 

Jeg bare måtte.. Du vil nok merke en annen hverdag uten forgasser ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare måtte.. Du vil nok merke en annen hverdag uten forgasser ja.

 

Ja, det tviler jeg ikke et SEKUND på! Men det med at det oppsettet med den gulkork gasseren funker er jo ganske bra. Motoren min går jo som ei klokke den og den får ikke mangel på bensin som du ser..hehe :) Men chip til B23ET koster 1999+moms og da har jeg 230-240 hk som er mye bedre enn de 200 jeg har nå. Så virker de kanskje hver dag og :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår