triggerhappy Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by Jetta16v Havner da ikke på Ilseng hu!!!!!!! Er da jente, så da blir det nok f.eks. detta kvinnefengsel-greia i Sandefjord...:cool: Brettvedt? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by triggerhappy Brettvedt? Nei, Bredtvet ligger på Kalbakken i Oslo. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Hadde ei dame i en V40 ca. 1 cm bak meg på den lille tofelten mellom skjerberg og halden i dag. Høyrefeltet var stappfullt så det tok litt tid å skvise meg inn, det skjønte ikke dama og kom bare nærmere og nærmere. Kunne kjørt fra a men med bilen full av kjøtt og med svigers i baksetet var ikke det et godt alternativ gett. BTW: Kjørte fort nok, men ikke FORT nok hvis dere skjønner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by fluid Nei, Bredtvet ligger på Kalbakken i Oslo. fluid: Hvis du ikke tar bort den psykoe Ronald McDonald animeringen pusser jeg McDonalds på deg ;) Alternativt Fedon Lindberg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 I brusdalen (Motorveien mot Ålesund) Var det for ei stund ei dame som ble målt til 190km\t. Da politiet spurte hvorfor hun kjørte så fort svarte hun: Bilen ristet sånn da jeg kjørte i 150km\t. :D :D :D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_råner Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by ThugstaRacing I brusdalen (Motorveien mot Ålesund) Var det for ei stund ei dame som ble målt til 190km\t. Da politiet spurte hvorfor hun kjørte så fort svarte hun: Bilen ristet sånn da jeg kjørte i 150km\t. :D :D :D Hehe genialt.:D :D Hva med å senke farta kansje:rolleyes: :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Damer og bil er som hest og stige... - Eneste forskjellen er at hesten har vett nok til å holde seg unna stigen :D Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Överladdaren har talt.... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg