Gå til innhold

Breddet Opel Manta i Kragerø

Ranger emnet


OpelFanatikeren

Anbefalte innlegg

Midt på 90 tallet gikk det en rød Opel manta i kragerø med skjermbreddere og breie lexmaul exip felger og dekk.

Mener den hørte hjemme på Kalstad :confused:

Den kom vistnok fra Larvik, og han som eide den der hadde lakert den rød med glitter i lakken.

En slik farge hadde han vistnok også på en M.B.

 

Er det noen her inne som har bilder av denne bilen, eller kjenner til den ?

 

Det gikk også en hvit og gul kadett c coupe 1.9 eller 2.0 på den tiden, noen som kjenner til denne ?

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... har en kompis som hadde en Rød Opel manta ja... den er død nå... og solgt til en han jobber sammen med som skal bygge den opp igjen. Men han hadde aldri noe glitter i lakken på den ettersom jeg har hørt da men... tviler sterkt på at det er den du sikter til. Jeg kan jo spørre vedkommene...

hvorfor lurer du på det egentlig? :rolleyes: hehe

 

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen gikk jeg å siklet på i min ungdom, manta var drømmer bilen ser du.

Mener det var en av våre nye landsmenn som hadde den da, den sto vertfall på parkeringen ved blokkene på kalstad.

Han skulle bytte motor til insprut, men fikk det ikke til så det ble montert en 2.0 med gasser.

 

Det er riktig nok mange år siden, men det kan jo hende noen har lagt merke til den eller vet hvor den er nå.

 

Det gikk også en senket blå Ascona B med bra stereo, og en koksgrå lav manta på den tiden :)

 

Det var gode tider det m'm

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen gikk jeg å siklet på i min ungdom, manta var drømmer bilen ser du.

Mener det var en av våre nye landsmenn som hadde den da, den sto vertfall på parkeringen ved blokkene på kalstad.

Han skulle bytte motor til insprut, men fikk det ikke til så det ble montert en 2.0 med gasser.

 

Det er riktig nok mange år siden, men det kan jo hende noen har lagt merke til den eller vet hvor den er nå.

 

Det gikk også en senket blå Ascona B med bra stereo, og en koksgrå lav manta på den tiden :)

 

Det var gode tider det m'm

 

 

 

kansje den er Gatebil i bagdad :)

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det jeg mente, men han viste ikke hvor den er nå ?

Eller om noen har bilde av den

 

Har også hørt om en orange Commodore B som gikk litt der nede på slutten av 90 tallet, men hvet ikke noe mer.

Tviler på at noen har sett denne ;)

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det jeg mente, men han viste ikke hvor den er nå ?

Eller om noen har bilde av den

 

Har også hørt om en orange Commodore B som gikk litt der nede på slutten av 90 tallet, men hvet ikke noe mer.

Tviler på at noen har sett denne ;)

 

han viste ikke hvor den var nå virka det som... er nok vanskelig å oppdrive bilde oxo...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har bodd her i Kragerø eller no siden du kjenner til den?

 

-Erik-

 

Jupp, flyttet nedover sommeren 87 tror jeg og flytta derfra i 95.

Satt mye på med rånerene der nede før jeg fikk lappen selv og flyttet.

 

Satt mest på med den blå Ascona B til Bjørn og Mazdan til Birger sombrero

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår